• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tirsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Sandnes. Ny dag med lukt av bønder...ingen tvil om at nå er det vår. Dagen tilbringes i Stavanger Forum før det blir middag på en av de bedre restaurantene i regionen i kveld. Ha en topp tirsdag du også.

God morgen fra en av Ruters grønne i retning Oslo. :) Fire dager til Hamburg tur og en uke til E2 med Widerøe! :) Ha en fin en!

God morgen fra Thon Hotel Otta. Dagen byr på besøk og testing hos to av selskapets mer landlige virksomheter. Blir nærmest ekstremsportreising i dag; Otta-Skjåk-Byrkjelo-Sandane-Sogndal-Bergen-Oslo. Ha en roligere tirsdag[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra hovedstaden. En liten økt på kontoret før NSB skal ta meg tur retur Tønsberg for møter der. Ser ut som været innebærer jeg må gjennomføre planen om å beise gulvet på balkongen i dag. Usikkerhetsmomentet er om jeg har nok beis, men det vil vise seg. Ha en fin dag

God morgen fra 15 km utenfor sentrum av Oslo - her er det tåke - pluss 5 grader og vi venter bare på sola skal dukke opp. I dag til møter på kontoret.

Jan

God ett eller annet fra FBU. Snart vært her en time, og det blir nok noe utover normert arbeidsdag.

God morgen fra Lillestrøm. Her sitter vi og venter på persiennemannen for å få et tilbud på sånne.

Ellers venter det jobbgjester fra utlandet i ettermiddag.

Ha en fin en

God morgen fra Loveland, CO. Her har jeg vært oppe i 3 timer allerede. Prosjekt "snu døgnet" starter for min del, alltid på hjemreisedagen, ved å stå opp midt på svarteste natta. Det vil si 01.30 i dag. Litt tøft, men tenker det skal bli godt å deise nedi 30H på SK936 i kveld. Men først venter en liten kjøretur ned til DEN, og så fly til SFO. Har 6 timer i San Francisco så tenkte å ta turen innom sentrum for lunsj. Noen anbefalinger?

Ha en fin tirsdag :)

God morgen fra Loveland, CO. Her har jeg vært oppe i 3 timer allerede. Prosjekt "snu døgnet" starter for min del, alltid på hjemreisedagen, ved å stå opp midt på svarteste natta. Det vil si 01.30 i dag. Litt tøft, men tenker det skal bli godt å deise nedi 30H på SK936 i kveld. Men først venter en liten kjøretur ned til DEN, og så fly til SFO. Har 6 timer i San Francisco så tenkte å ta turen innom sentrum for lunsj. Noen anbefalinger?

Ha en fin tirsdag :)

Kan anbefale hotellrestauranten til Pickwick Hotel, de har god pizza. Ligger i 5th street kun et kvartal fra BART stasjonen Powell street.
Den heter Soma Restaurant og bar
http://www.somarestaurant.com/lunch

Last edited:
Hepp hepp .. tilbake til hverdagen. Dvs kombinert sykepleier og arbeidsdag. Men det skal nok gå greit. Pasienten har kastet gåstolen og klarer seg nå med stokk.

Skikkelig kaldt ute - hakket over null. Men det er lovet over 20 senere i dag.

Hoy tirsdag fra SVG. Her har en rukket innom sykehuset til konsultasjon med eldste jenta, slått ihjæl et par timer på kontoret og sitter nå på SVG å venter på at bolaget skal ta meg til Oslo og videre til Bodø. Nå var det i forrige uke jeg burde ha vert på de kanter, for nå er det slutt på fine-været på de kanter. Uansett, trives alltid i Bodø :D
Ha en fin fin tirsdag!

Cecilie, kun Chinatown for oss. Har en meget enkel, rimelig plass på Washington. Like rett ned fra Grant.. "Grant Palace" hils Desmond fra Reidar og Marian.. Og du får Service de lux..

God aften fra det Sørlandske!
Her har man kommet seg hjem fra hovedstaden. Det ble en hektisk dag, men godt å komme hjem. I morgen blir det roadtrip til Tønsberg med bil.

God natt!

Back