Tirsdag og kanelboller

kimpe

Jet-setter :)
Medlem
God morgen fra Café Loungen på TRD!

Som overskriften sier, varme kanelboller er aldri feil til frokost, kjempeutvalg og lite folk her så en glimrende start på dagen. Arendal og regnvær venter i dag, Oslo i morgen...

Ellers gikk jomfruturen med Elle-Pelle meget bra, elbilen er morsom å kjøre!

Nyt dagen folkens!

Kim

Mornings fra Oslo. Siste dag i pappaperm, så skal bli greit og komme meg på jobb igjen. Middagsbesøk, så blir en tur til Strøm-Larsen for grillmat og da kan vi jo også kombinere med kaffe og vaffel hos Kaffegutta. Ha en fin dag

Fikk også en ikke veldig overraskende mail fra BA i går om at jeg var nedgradert fra Bronze til Blue. Kanskje ikke veldig overraskende når aktiviteten de 12 siste måneder består en av flight OSL-LHR uten bagasje til 398kr og to korte hopp med Malaysian Airlines.

Last edited:
God morgen fra Sola!

Stille og rolig morgen på jobb. Men det tviler jeg på at det kommer til å holde stikk. Tiper det sier pang rundt rundt lunsjtider! Så da er det bare å være på alerten! Men man får bare ta det som det kommer!

Ha en fin en forumister! :)

Go morn fra Trondheim
Sol fra skyfri himmel og temperatur er forventet stige til midt på 20-tallet idag....hærlig !!!:cool::cool:

Siden det ble snekring igår, så blir det vel indretjeneste idag...men tror jeg utsetter pga fint vær ute :D :D
Ha en fortreffelig tirsdag :lol: :lol: :lol:

Morn frå vindstille, men litt gråe, Longyearbyen. Er på kurs her oppe. Er mest inne, men litt av fjell og fjord får ein då sett...

Ha ein bra dag!

God morgen fra Tananger

Her er det overraskende nok delvis sol. Men som Pål sier, det er planer om noe atlantisk vær her senere, med besøk fra Tor. Får se hva som skjer.
Skal sannsynligvis holde meg innendørs mesteparten av tiden på jobb idag, så blir forhåpentligvis ikke påvirket av besøket.

Ha en fin dag forumister :)

Mornings fra Savoy, Oslo!
Ser grått ut, så da blir det vel sol på flaske til lunch, tenker jeg.
Ha en brillefin dag allesammen :)

Må forresten seie at eg likar nostalgien på bussane her oppe :).

Attachments

• 20150804_084341.jpg
    20150804_084341.jpg
    193.7 KB · Views: 411
God morgen fra Snillfjorden! :)

Sola skinner og det er en behagelig temperatur som skal rett vei ifølge prognosene. Som fast kunde på nærmeste THB verksted så fikk man time på dagen, så i går fikk man sjekket denne lampen som lyste opp dashbordet.....sååå mye bekymring også var det bare glødepluggene som må skiftes, det tar man neste mandag samtidig med at clutch og håndbrems skal sjekkes, er man griseheldig nå så kommer man forholdsvis billig utav dette tross alt.... Siden ferien er utsatt på ubestemt tid så får man bruke tiden her hjemme på ymse oppgaver som skulle vært utført.

Ha en fortreffelig dag forumister!! :D :D

God morgen fra et grått Oslo. Nedgradering på gang her også, men fra EB diamond til gold. Saldoen på EB-kontoen er et trist syn[emoji20]
180238a455453fe10070becc5fdbb2e1.jpg

Så får vi se hva neste opptjeningsperiode holder til... Med devaluert EB-program og "cheap charlie travel policy" får man vel være sjeleglad om man berger gullkortet...

Ha en aldeles fortreffelig dag, for både de med og uten edelt metall[emoji3]

"God" formdiddag fra Alta. Norge Rundt billetten har hatt sine baksider og dette er definitivt en av dem. Noroviruset eller omgangssyke som det heter på bedre norsk. Eller matforgiftning - samma kan det være. Føler meg jo litt bedre nå da men fortsatt litt uggen. Og jeg som skulle berge gullkortet.

"God" formdiddag fra Alta. Norge Rundt billetten har hatt sine baksider og dette er definitivt en av dem. Noroviruset eller omgangssyke som det heter på bedre norsk. Eller matforgiftning - samma kan det være. Føler meg jo litt bedre nå da men fortsatt litt uggen. Og jeg som skulle berge gullkortet.

Drar du på tur til eksotiske strøk nå igjen uten Underberg eller lignende til forebyggende? Ikke rart det går galt :p

Så en som var på skikkelig runde fra BGO-KRS med WF kl 07.40 i dag tidlig. Aner ikke hvem han var, men overhørte ved gate at han hadde kommet fra TRF, og skulle ha maaange flights i dag.. Var ikke sjekket inn hevdet Dragen i gate, men fikk fikset det og han hoppet av gårde.

God tur! :)

Kim

Back