Tirsdag i Oslo

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
... men ikke i Toronto, der jeg er... og Maple Leafs scorer mål og sånt. Veldig populært.

Grei flight over dammen, selv om jeg er litt lei av å omgi meg med arbeiderklassefolk som må sitte på computere og jobbe hele veien. Det samme gjelder folk som jobber i Google maps og må titte ned på skyformasjoner for å kartlegge.

Meeeeen... man sovnet til slutt. Nå er det bare en øl og litt nachos før køya.

Ha en fin en

Og i Lillestrøm... ;) God morgen! Tirsdag har det blitt og enda lenge til helga. Vel, man får sette i gang dagen. Ha en fin en alle sammen! :)

....og ja nå er det morgen på Ris i Oslo også.

I god MDG-ånd lar jeg bilen stå og går til og fra jobb - blir mange skritt, bedre form og bedre miljø av slikt. Ha en bra tirsdag der du er:-)

Hei og hå fra åttende etasje på Seeheim. Nå venter nok en dag med konferansiering før man bytter til et annet hotell. Espressomaskinen på rommet har allerede levert, og nå venter dose nummer to. Hålligång i kjelleren i går kveld, men jeg trakk meg før det tok helt av. Glad for det nå...

Mornings fra 12ern. På vei til jobb for dagens innsats. Ut å spise med arvingen og hans fettere etter jobb og barnehage, uten at jeg helt vet hvor og hva. Ha en fin dag

...Samtidig på Østerås har Bergern kreket seg opp. Det ble sent igår, og han ser seg febrilsk rundt etter alle effekter. Sko, bukse og skjorte på stuegulvet; altså ikke allerede i oppgangen. Lommebok i riktig lomme. Mobil til lading. Jøss, bare velstand :)
Barregning 2500,-. Hva var det han drakk!!
Bedre tirsdag ønskes :D

Morning fra Middelhavet - eller rettere sagt Mallorca - flott morgen med soloppgang, blå himmel - og temperaturen er sommeraktig som hjemme i juli.

Ha en flott dag hjemme.

Jan

Morn fra Bergen.

Ser på app’en at det liksom regner ute. Gidd ikke se ut vinduet om det stemmer. Får tidsnok merke det.

Dagen i dag blir som i går. Lite og ingenting å gjøre på. Har noen LED lys som skulle vært montert. Får se om jeg finner lysten til å gjøre noe med det.

Ellers blir det beina på bordet og i sofaen.

God helg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morn fra studentbyen. Internett var dødt hjemme så da var det bare å komme seg ut da. Trasket en tur innom Majorstua og shoppa to billetter til premieren på Star Wars EP VIII

Back