• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tirsdag etc Åjåjååååååååj

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Tirsdag etc Åjåjååååååååj

God (nesten) tirsdag fra Austin. Har hatt en sykt bra 4. Juli her. Shopping, bbq, slumre og så en episk utendørs Four Seasons buffét-fest med utsikt til fyrverkeriet.

Nå runder jeg av i lobbyen med Shiners. Prøvde å gå på byen en tur, men magen til kompisen min er helt i ulage etter for mye mat.

Tror jeg har dårlig påvirkning på folk. Var med Mia forrige helg og hun mente hun blødde fra rompa og hadde fått hull i halsen når hun kom hjem.

Anyway... Austin ruler. I morgen drar vi sørover til Port Arthur, via Galveston og kysten. Overgangen fra FS til Holiday Inn Port Arthur blir nok merkbar.

Ha en like fin dag!!!

Re: Tirsdag etc Åjåjååååååååj

Glad tirsdag morgen fra Ris. Snart klar for bryggekanten/kontoret... Egentlig ganske greit å jobbe i juli... Ettermiddagen byr på en treningsøkt før middag hos en god venninne. Ha en bra tirsdag du også!

God tirsdag fra Bergen. Frokost inntatt hos Thon og på vei til jobb nå. I dag fant jeg snarveien til bussholdeplassen også[emoji1]. Siste fly til Oslo i kveld. Det går ikke så veldig sent i juli...

Ble Elefanten lurt trill rundt, og sitter og sturer hjemme?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Møter i Oslo i går, nå på Continental, videre til Brussel i ettermiddag. EU har ikke forstått at Juli er feriemåned :-( Heldigvis har de heller ikke forstått at August IKKE er feriemåned :-)

Mornings. Skøyen neste, selv om jeg er litt usikker på hva dagen vil bringe. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Tallinn. Var et eller annet i går kveld som gjorde at jeg ikke følte meg helt bra sånn psykisk. Vondt i magen, hyperventilering, nei gudene vet hva. Men søvn hjelper selv om det heller ikke var optimalt da rommet er ved siden av en sterkt trafikkert vei. Nuvel spiser min frokost og det er bra. Men det jeg opplevde i går har jeg aldri opplevd før. Stressanfall kanskje?

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God morgen fra Hamburg. Her er man oppe og sola skinner. Kom meg ned en og en halv time forsinket i går. Var egentlig glad jeg ikke var pax som ventet på flyet tilbake. 😉
Atr til CPH etterpå og Boeing til slutt. Har blitt noen slike i år, men hva gjør man ikke for å få flightsegmenter. 😉
Trondheim i morgen.
Ønsker alle en riktig fin dag! ☺

God morgon från Göteborg,

Tror hösten har kommit hit igen. Planen för dagen är att komma igenom mailkorgen och vara "on target". Sen får vi se vad som förväntas av mig :)

Greetings fra bøljan utenfor FRO

Her venter man på returen til land, hvor man har lagt inn et lengre stopp på BGO.

Kan ikke klage på været vi har hatt her ute, og håper det blir likt hjemme.

Fri frem til fredag, hvor det blir papirarbeid. Dessverre så blir det å ta på seg dressen på torsdag for en begravelse man kunne vært foruten. Dessverre er nå livet slikt.

Ha en fin dag forumister :)

Tilbake fra Valdres og Ølsjøen, selve Ølsjøen var en stor skuffelse hoppet med same forventningsfulle glede som en Fnat inn I en Minibar, bare for raskt å svømme I noe som var Budweiser (bare du drikker nok (48 bokser) smaker du kanskje øl ) må nok eksertise fra LN-MOW som kjenner Budweiser. Ellers var bade Gribbe og Makalaus flotte turer I vekslende vær, morro for far å være tilbake på trakter han tilbrakte sommere under krigen som 4-5 åring, traff til og med slektninger av de som drev setre rundt Faar Seter.
Fant også Små Vesen brygg, som ligger langt over Ølsjøen I kvalitet (dog ikke kvantitet) sjelden vare frem til 01 August når de små vesene inntar Polet. Kveiteølet finnes dog på Spar I Bagn.

God dag fra hovedstaden. Her har man vært i gang med dagens dont fire timer allerede. Jobber mellom "ny" og "gammel" avdeling - passer meg utmerket. Det eneste jeg har å klage på er at kantina er latterlig dårlig. Men man få ta igjen med litt god mat i heimen senere. Ha en fin-fin tirsdag i juli!

G'moorgen. Allerede 27 grader og tett fuktighet ute. Ligger an til tresifret på F-skalaen de nærmeste dagene ..

Straks klar for å ta fatt på arbeidsuken. Men først skal Svigermor sendes avgårde retning Greenville. Fire dager til ferie.

God ettermiddag fra Lier. Det er stille på jobben og jeg har slått i hjel litt tid med å kjøpe noen flybilletter. Har ferie de par siste ukene i juli og hadde egentlig ikke tenkt å finne på så mye annet enn å rydde leiligheten og å fullføre et par DIY prosjekter som har stått uferdige en god stund.

Nå blir det en drøy uke med reising. Først noen dager hos søsteren min med familie i København før kursen settes mot Paris for noen dager der. Tror det blir bra da dette er to av favorittbyene mine. :)

God tirsdag. Har sålangt hatt en fantastisk dag, fått unna masse jobb greier så nå kan en ta ferie med godt samvet.
Sitter for øyeblikket i Gullstua på OSL. Her nytes laks og hvit vin, tro om dem også har sylteagurk her?
Ha en super eftan :)

God kveld fra et regnfyllt Bangkok. Har funnet øl sjappen, og skal straks kaste meg over en Double Bastard fra Stone. Ikke mindre enn 10 forskjellige Stone på tap er jo meget bra!

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

God kveld fra et regnfyllt Bangkok. Har funnet øl sjappen, og skal straks kaste meg over en Double Bastard fra Stone. Ikke mindre enn 10 forskjellige Stone på tap er jo meget bra!

Pass på - det kan være piratkopi ... :D

God ettermiddag fra en pub i hovedstaden!
Herlig uke dette her. Tdf og tre fete EM-kamper å kose seg med. Og kun to nattvakter på arbeidsfronten. Livet smiler. Foreløpig går det i pils med sidevogn, men det må vel eskaleres litt utover kvelden, tenker jeg.
Ha en flott kveld med masse Watt i tråkka :)

Nææææh. Tviler. Det er en amerikaner som driver, og de kjente sortene smaker likt (les Arrogant Bastard som de og har på tap )

... og etter å ha drukket en del av den, så lever jeg i så fall lykkelig uvitende! For et monster av et øl! !!

Back