Tirsdag 14 Januar, siste morgen i Tokyo

Futura

ScanFlyer Gold
God morgen fra Tokyo. På denne dag i fjor var vi i Dili, Øst Timor. Der er det ikke internett, så da ble det ikke skrevet noe som helst. På denne dag for 11 år siden styrtet et av Luftambulansens helikoptre i nærheten av Sollihøgda. 2 døde. Den ene var tvillingbroren til Espen Nakkstad. 3 timer etter styrten ble jeg firt opp i tilsvarende helikopter og flydd til sykehuset i Chamonix med skadet kne. Røntgenbilder viste kun bløtdelsskader. Først en uke senere, da jeg var på Bærum Sykehus, fant de bruddet jeg hadde.
Jeg beklager å ha forledet mine med forumister, vi var i Tokyo Tower i går, Ikke New Tower. Det gamle tårnet ser mest ut som Eifel tårnet, bare litt høyere selvfølgelig. Fint vær så vi fikk sett det som var mulig av verdens største by-område. Mt Fuji så vi også godt. Nå skal vi snart forlate rommet etter 4 netter. Håper jeg bestilte 2 senger på neste hotell, for 130cm bred seng med felles 130cm dyne er håpløst. Når sengene her borte i Østen er harde, som resulterer i at man vrir seg en del, blir alltid den ene liggende halvveis utenfor dyna. Vi skal først være noe timer til sammen med vår venn, før vi kjøper billett ti Nagoya og drar dit med toget, for 2 netter der.
Ha en fortsatt god dag om dere har sovet godt eller ikke.

God morgen fra Bangkok. Her er klokka 10 og det sol, lett bris med 23°C. Har vert relativt ganske kjøligt den siste uka. I går var vi på Brewdog å spiste, ok mat men kan ikke anbefales. Stedet er overpriset!
Det er fridag i dag men ingen store planer på dagtid men poolen må nok avlegges et besøk.
Ha en strålende tirsdag :)

God tirsdag morgen fra Ris. Her har noen satt på varmeovnen ute…så nå er det plussgrader før 05:30… Opp på toppen av Oslo og i ettermiddag er det kinodate med mannen. Bruk tirsdagen best!

Jeg vil til Bangkok jeg også! God morgen fra Fornebu der jeg har fått en fjortis i huset og selv også blitt ett år eldre. Sitter her på fire bonusbilletter i pluss til Bangkok i vinterferien, men vi må jo komme oss hjem også uten å pantsette huset. Noen vil vel kalle det bortskjemt drittunge problemer.

Mornings fra kontoret. Her får det jobbes med å få prognosene til å matche budsjettet, så blir alle fornøyd. Ha en fin dag.

God morgen fra bortekontoret.. Jeg føler sterkt med deg Chriscross.. Savnet til Bangkok henger der.

Det ble virkelig tøffe 2000 meter i bassenget i dag og tanken på å bryte lå i hvert tak.. Det gikk så dårlig at jeg ikke rakk P1s "Politisk Kvarter" på spellern i bilen..

God morgen fra Stavanger! Dagens 2. kaffekopp nytes i sofaen etter levering av unger og en liten tur innom butikken. Snøen er borte, og solide +7 utenfor veggene. Siste rest av isete oppkjørsel forsvinner vel i løpet av dagen..

God morgen fra Kongsberg. Et par minusgrader her på morgenkvisten, men det skal nok bli varmere utover dagen. Gårsdagens prøver så fine ut heldigvis og formen kjennes bra ut. Ikke de store planene i dag utover at det kommer et par bridgevenner på besøk mitt på dagen. Får vel prøve å rydde vekk det verste rotet fra huset og røre i hop noen vafler eller liknende.

God morgen fra R14. Bortekontoret neste, og sjukt deilig med hverdag og uthvilthet. Selv om det så klart ikke er hele sannheten så er det nesten mer avslappende med lange jobbdager enn ferie i blant.

Ha en ekstra best tirsdag

God formiddag fra Forus. Er i gang med dagens 3dje kaffekopp, men begynner å få følelsen av å ha kontroll på ting (famous last words :p). Ute begynner selv brøyteskavlene å bli borte, men det var vel bare å forvente med standard vått og grått jærvær.

G’morgen .. Ingen plussgrader å spore her i det semitropiske, men det skal visst dukke opp noen etterhvert.

Skal prøve å få til en arbeidsdag i dag. Ting vendte til det verre i Greenwood, så avventer nyheter derfra ..

Men nå må berneren (og jeg) mosjoneres.

God dag fra Forus II,

Store prosjektmøter står i kø i dag. Forberedelser til møte i ABZ i morgen må også tas tak i før det blir utskei i dag.
Godt at snøen forsvant her over i sørvest som beskrevet over i tråden.
Ha en flott dag.

Back