Tirsdag 1. oktober er åpnet:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Tirsdag 1. oktober er åpnet:-)

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Snart tar Luigi meg opp bakkene til jobb. Selv med ny «kontorjobb» klarte jeg fortsatt over 10000 skritt hver dag i september og ligger fortsatt an til å få italiatur av mannen som bonus…digger slike gaver - særlig når vi har felles økonomi. Best tirsdag ønskes!

Re: Tirsdag 1. oktober er åpnet:-)

God morgen fra Rikshospitalet. Det er straks tid for en ny PTC undersøkelse. De skal konvertere et utvendig dren til et innvendig stent. Det er alltid litt styr med PTC men selve inngrepet er ikke stort denne gangen og bør gå greit. Jeg fikk beskjed i går om jeg var satt opp på onsdag. Timen ble etterhvert flyttet til i dag på ettermiddagen. Så var det noen som oppdaget at det stod HNP (HelseNorge Pandion) foran navnet mitt og vipp så ble timen endret til 0815 i dag. Forhåpentligvis utskrivning i morgen.

Morn fra RE11. Klart for nok et par timer i Drammen, men heller få drammer i timen. Er vel sånn det er å jobbe i stort og ordentlig selskap fremfor en startup. Mindre sannsynlighet for at jeg mister jobben igjen dog.
Kapitulerte for temperaturen i dag og tok på lue under sykkelhjelmen. Lønner seg som regel å kle seg etter været...

Mornings fra Beitostølen. Hyttekontoret er fyrt opp og har allerede spist kake. En sen lunch med skikkelig pizza etterpå, før vi tar med 50% av arvingene og kjører hjemover. Ha en fin dag

Morn fra KSU. Her blir det noe kontorering og booking av billetter.
Ser at jeg, som andre her inne, skal til Las Vegas i Oktober. Blir ett spennende reisemål

Hei fra kontoret.. fine 2K i bassenget i dag også, så fit for fight.

I dag er det "alene" med barna så da får vi finne på noe morsomt..

God morgen fra Modena. Hyggelig «liten» by uten alt for mange turister. Plenty med gode restauranter og temperaturen er fortsatt slik at parmaskinke, pasta og rødvin kan nytes utendørs. Kvelden ble avsluttet med et besøk på en pub med eget mikrobryggeri. Og så var man selvsagt innom Museo Enzo Ferrari. Setter kursen mot Adriaterhavet i dag.
9e57da6a29bac0aa4724b34405ecb706.jpg

Den kanskje mest ikoniske Ferrari noen gang? 250 GT SWB. I herlig urestaurert tilstand.

God 1. oktober! Høstlig, men vakkert ute. På plass på kontoret for div. møtevirksomhet. Middag med tidligere kolleger i kveld. Ha en bra tirsdag.

God morgen fra Modena. Hyggelig «liten» by uten alt for mange turister. Plenty med gode restauranter og temperaturen er fortsatt slik at parmaskinke, pasta og rødvin kan nytes utendørs. Kvelden ble avsluttet med et besøk på en pub med eget mikrobryggeri. Og så var man selvsagt innom Museo Enzo Ferrari. Setter kursen mot Adriaterhavet i dag.
9e57da6a29bac0aa4724b34405ecb706.jpg

Den kanskje mest ikoniske Ferrari noen gang? 250 GT SWB. I herlig urestaurert tilstand.

Disse her er jo noe av det flotteste de har laget... Sykeste her er jo at det er en V12 på "kun" 3 liter som er helt spinnvilt.

G’morgen .. Dag 5 uten strøm.

Fri i dag pga noe som ble avlyst. Så da blir det jakt på bensin, ferskvarer og hermetikk isteden.

Var der i Januar, men for å gå på kamp. Litt knot å komme seg til museumet uten bil, men et nydelig sted å se kamp i alle fall :) Synes sentrum var liten og koselig, og mye bedre enn turistgnaget jeg kom fra (Firenze)
53500798064_1945707068_b.jpg

Back