Tips til restaurant i Göteborg?

gustavf

Moderator
Medlem
Tips til restaurant i Göteborg?

Er det noen som har et tips for en restaurant i Göteborg?

Ser etter et sted som har god mat, gjerne godt øl, og passelig stemning for en uformell familiemiddag.

Re: Tips til restaurant i Göteborg?

Jadda! Restaurant 28+ er utmerket, men muligens i dyreste laget? Bestill bord.
Ellers er det mye bra i litt avstand fra Kungsportavenyen.

Restaurant 28+ er meget god ja! Jeg var der i sommer og spiste en utmerket 7-retter. Dog, han spør om familievennlige restauranter og jeg synes ikke denne er meget familievennlig. Her er det relativt dyrt og du har en del sære retter som ungene ikke kommer til å sette like stor pris på.

Skal se om jeg kommer på noen gode i løpet av dagen, har trossalt bodd i Gøteborg så jeg burde greie å komme opp med noe vettugt.

28+ er i dyreste laget ja (eventuelt: rett og slett for dyr ;) ) Vi har en middag på Etc Grande, som vel er omtrent passelig nivå. Vanligvis bruker jeg å finne noen gode bryggeripuber med restaurant, men det ser ikke ut til å være noen aktuelle i Gøteborg.

Forøvrig er "familiemiddag" i denne sammenhengen ikke "familievennlig". Yngste deltager fødes om 2 måneder, men nest yngste er 32.

Skall höra med min Göteborgsbaserade och ölintresserade kusin.

Det er noen år siden jeg var der, men Ivys Bar and Grill, Sjömagasinet og Ferrellis likte jeg veldig godt :)

Sist jeg var i Gøteborg var jeg på en fantstisk bra og autentisk tapasrestaurant. Den lå ikke så langt fra Nordstan, litt oppe ved en gågate tror jeg. Det var fantastisk mat og veldig billig også! Kanskje noen av våre svenske venner forstår hvilken restaurant jeg tenker på og kan gi oss et hint om navn og adresse?

BF:cool2

Tapasrestaurangen du patar om är kanske maniana.
Den ligger på Lasarettsgatan 6. Helt ok tapas till bra pris.
Om du är ölintresserad så finns The Rover på andra långgatan, de har mycket öl och bra pubmat.
GP.se har bra krogrecensioner annars, de brukar vara träffsäkra.
http://www.gp.se/matdryck/krog

Back