• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Tipp topp torsdag

Savipix

ScanFlyer Mile High Club
Gooood Morgon från Airoli,

Efter att ha navigerat igenom morgontrafiken i en Uber sitter jag nu i en annan del av Mumbai, Airoli, där vi har ett av våra Global Service Center. Blir fullt av möten även idag. Huvudet är fullt av idéer och det är väl så det skall vara?

Säkerheten är ökad överallt efter attacken tidigare i veckan men det får man acceptera.

Ha en fantastisk dag!

Tipp topp torsdag fra Ris. Kaffe og kokosmakroner til NRK Stor Oslo og forumet… Full arbeidsdag og avrunder dagen med noen intervjuer med håpefulle selgere. Kjør på - snaaaart helg.

God dag fra S120 på BKK.

SAS er i kjent stil, forsinket boarding og her står vi å gaper. Var på byn til kl 03 i natt og tidlig opp for å rekke denne forsinkelsen. Hatt hyggeligere taxi turer oppover for å si det mildt🤓🫣

Nå hjem å hvile, bare vente seg ihjel her ved Gate. God helg

Arhg! Ikke så god morgen herfra siden sas ikke svarte på tlf i går ettermiddag og nå er bonusdetene mine borte.

Møtevirksomhet, trippeltrumf og opera i kveld er planen.

Goo'morgen. Klokken har passeret 7.47, og det er torsdag. I dag står på en lille tur til Roskilde også eller lektielæsning. I må have en dejlig dag denne dejlige 13. november.

Morn fra Tønsberg stasjon. Barnehage-ansvarlig på morgenen i dag betyr senere tog. Nå skal det jobbes og så er det hyttetur med jobb

God morgen fra kontoret. Treningsfritt i dasg også, men formen er såpass stigende at det er pizza-date med FruS i kveld og et beger med Pinot..

Mornings fra Lysaker. Merker litt til gårsdagens engelske bobler som havnet i glasset. Men ikke alt for ille. Løpetur i kveld, og med litt sykdom i hus, var det plutselig ingen barn som skulle kjøres på trening. ha en fin dag.

Riktig god morgen fra Oslo. Dagene flyr med ærend, venner og familie. Tidlig trening unnagjort og straks onkeldag med nevø.

God morgen fra Tiggerstaden eller Oslo som det heter offisielt..

Heldigvis oppholdsvær idag, da blir alt så meget bedre uansett hva man skal.
Innboksen er åpnet her på hjemmekontoret, pluss at det er dag uten så mye Teams-aktivitet. Går helt fint det å..

Ellers må man vel en tur på Meny idag, er tross alt Trippel Trumf-torsdag, Og sett om jeg kan få orden på en booking hos Stordalen. Forøvrig minner det meg mye om SAS, jagge mye rare feil på denne websiden deres å til tider...
Bruker de samme IT-konsulenter/selskap?

Ha en bedre dag med feilfri booking for den som skal booke noe..

God morgen fra Tiggerstaden eller Oslo som det heter offisielt..

Heldigvis oppholdsvær idag, da blir alt så meget bedre uansett hva man skal.
Innboksen er åpnet her på hjemmekontoret, pluss at det er dag uten så mye Teams-aktivitet. Går helt fint det å..

Ellers må man vel en tur på Meny idag, er tross alt Trippel Trumf-torsdag, Og sett om jeg kan få orden på en booking hos Stordalen. Forøvrig minner det meg mye om SAS, jagge mye rare feil på denne websiden deres å til tider...
Bruker de samme IT-konsulenter/selskap?

Ha en bedre dag med feilfri booking for den som skal booke noe..
Dette er vel en grunn til at mange har begynt å insource IT igjen, det er vel SAS sine egne utviklere som står bak SAS appen tror jeg. Og den funker jo stort sett meget bra. Jeg tror nok mange som satt med sine Excel-skjema på midt 2000 tallet og utover har vel etter hvert fått en del overraskelser at outsourcing av IT ikke var så billig som de trodde. Men men..

God torsdag fra Oslo, fri og greier , et par ting som må fikses også blir det vel et par øl med fotballkamp i kveld. Det finnes mange som ikke har opplevd Norge i et fotballmesterskap i sin levetid, selv var jeg vel 9 år gammel da det skjedde sist så det husker jeg ikke veldig mye av. Men samtidig så skulle det ikke sjokkere meg om Norge av en eller annen merkelig grunn skulle klare å rote det til igjen selv om Estland ikke skremmer mange.

God morgen fra Comwell hotel Klarskovgaard. Ikke like irritert som i går, men fortsatt synes jeg at utsjekk kl 10, frokost kun fra 8-9 og tynne lingardiner på vinduene er helt uhørt. Ihvertfall for Bongo Gruppen.

Men vi slurper i oss en kaffe før vi drar ut til møter. Blir vel Slagelse, Roskilde og Køge før CPH og bolaget hjem til Prinsessa for siste gang på 2 måneder. Det kjenner jeg blir bra. Eller best da, om nevnte prinsesse skulle lese dette over morgenkaffen. :)

Ha en super torsdag!

Dette er vel en grunn til at mange har begynt å insource IT igjen, det er vel SAS sine egne utviklere som står bak SAS appen tror jeg. Og den funker jo stort sett meget bra. Jeg tror nok mange som satt med sine Excel-skjema på midt 2000 tallet og utover har vel etter hvert fått en del overraskelser at outsourcing av IT ikke var så billig som de trodde. Men men..
Det er nok riktig det ja, men det kommer en eller annen feilmeding i appen også rett som det er, samme som på websiden . Men ting er blitt bedre, en for ta med seg det (y)
Hos Stordalen, så skjer det rimelig ofte at websiden ikke er tilgjngelige.. Eller at de har problemer med booking.

God morgen fra Comwell hotel Klarskovgaard. Ikke like irritert som i går, men fortsatt synes jeg at utsjekk kl 10, frokost kun fra 8-9 og tynne lingardiner på vinduene er helt uhørt. Ihvertfall for Bongo Gruppen.

Men vi slurper i oss en kaffe før vi drar ut til møter. Blir vel Slagelse, Roskilde og Køge før CPH og bolaget hjem til Prinsessa for siste gang på 2 måneder. Det kjenner jeg blir bra. Eller best da, om nevnte prinsesse skulle lese dette over morgenkaffen. :)

Ha en super torsdag!
Det høres ut som et merkelig budgethotell av noe slag. Har vært borti noen veldig få steder med utsjekk 10, det har gjerne vært hosteller faktisk.

Det høres ut som et merkelig budgethotell av noe slag. Har vært borti noen veldig få steder med utsjekk 10, det har gjerne vært hosteller faktisk.

Fawlty Towers, avd DK?

Hu hei .. Godt å være hjemme igjen. Stor, nei ENORM gledesdans da jeg ble oppdaget av de firbente. Den tobente, ikke så voldsomt. ;) Så mye klenging. ..
Nå ut i mørket og kulda. Det påstås å være synlig nordlys her i SC også, så får glane litt ekstra i nordlig retning.

• Like
Reactions: OJB
Morn fra Sola,

Møte i midten av kommunen i dag. Kanskje på tide å legge om til vinterdekk på en av bilene senere i dag(fossilt drevet må vite).

Ha en fortsatt fin torsdag.

God ettermiddag fra hybelen i Bergen.
Her ble det WF opp fra SVG og direkte videre til opphavet på lunch. Der i gården herjer det covid og annet rusk.
Nå nytes en kopp Nespresso før en i ettermiddag skal tilbake til opphavet for å bistå litt.
Ha en tipp topp torsdag :)

. Eller best da, om nevnte prinsesse skulle lese dette over morgenkaffen. :)

Er nok ikke lenge til du begynner å omtale henne som "dronningmoren".......

Nuvel. Stuper ned under bordet og fyller vinglasset!

God helg fra en som har fri i morgen....

Back