• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Tipp topp torsdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenavdelingen på Ris. Snart klar for turen opp mot toppen av byen. Date med mannen på Den lille ostebutikken i ettermiddag før kulturell avslutning på dagen i Det norske teateret. Nyt i vei!

Morn fra Tønsberg stasjon. Elvebyen venter for litt jobbing og så bærer det videre til hyttekontor i Uvdal. Satser på å bli plukket opp i Kongsberg så jeg slipper retur til Tønsberg først

God morgen fra L1. Straks klart for uken siste arbeidsdag. Også siste fotballkamp for sesongen for eldstemann, så det tar litt av peaken i hverdagslogistikken. Ha en fin dag.

God morgen fra Oslo. Jobb, før det blir årets første DY flight(!) over fjellet, for å se Brann-Rangers i kveld på Brann stadion.

Morn fra SK251. Her blir man vel snart klar for avgang til det stedet hvor man ikke trenger værmelding da det alltid regner.

Hadde også en grei tur med SK2302 i morrest.

God morgen fra Tananger,

Dagen går med til P/A Seminar på Clarion Hotell Air på Sola.
Kaffe får jeg ta når jeg kommer ut dit om 20 minutter.

Ha en fin dag.

Så blev det atter den smukkeste tid på dagen. Smuk solopgang over Malmö, her klokken 7.47. Der er kaffe i koppen, og morgenradioen fra Go'Nova, nydes igen her til morgen, som den faste morgenrutine, i stilhedens ro.

Må i få en dejlig dag :-)

God morgen fra Constantia. Her mer eller mindre svimte man av 23.00 etter en fantastisk, svært lang dag i går. Mye latter og svært mye god mat og vin. Den nærmeste vingården Constantia Uitsig hadde en fantastisk og prisbelønt Chardonnay Reserve som ble smakt, drukket og shoppet. Kvelden ble på barer og steakhouse i solnedgang på Camps Bay. Nå er det straks nydelig frokost og så en laaaang gåtur langs kysten ned til Waterfront. At det går an å kose seg så mye da.

Attachments

• IMG_6068.webp
    IMG_6068.webp
    202.9 KB · Views: 41
  • IMG_6157.webp
    IMG_6157.webp
    156.6 KB · Views: 39
  • IMG_6158.webp
    IMG_6158.webp
    126.3 KB · Views: 41
Ikke helt tipp topp torsdag her fra Sandane. Rusk i maskineriet hos WF, så snart blir det en busstur til Førde. Og med det ryker ettermiddagens planlagte møter. Men været her i vest er fint, så får ta det som sightseeingtur. Ha en bedre torsdag🙂

God dag mens vi lander på BGO.

I dag ble det WF hjemover pga statusmatchen mellom Norwegian Reward og EB, og denne gangen skal jeg gjøre et ærlig forsøk på å beholde fordelene i et år.

Utover det blir det influensavaksine siden jobben dekker det over reiseregning.

Kanskje se om jeg finner en bonusbillett for helgen. Kanskje…..

God eftan fra Reykjavik!

Her er det solskinn, men iskald vind og minusgrader.

Kom i går, masse møter og en god middag, så hjem igjen om noen timer med SAS via København.

Nyt torsdagen! :)

Kim

Torsdag it is ... kaffen er i koppen, P1+ surrer i bakgrunnen og det snorkes lett under føttene mine ...

Familien forlangte pannekaker til frokost, så da var det ingen bønn. Ingen mix å finne, så da var det bare å lage fra scratch. Mimosa fikk de imidlertid ikke .. Det får nå være måte på.

Torsdg betyr 'Throwback Thursday' - i dag fra Heathrow, tidlig på åttitallet.

LHR_1983_5.webp

Deilig avslappende torsdag fra Lillestrøm. Nesten tatt meg helt fri fra jobb og alt er bare nokså smud. Var greit trøtt når jeg landet i AMS i går altså. Det var helt krise faktisk. Men fikk nappet litt på balja opp til Oslo og det var akkurat nok til at jeg orket å feire hjemkomsten sammen med Prinsessa.

I morgen er det tilbake til hverdagen for en dag.

Ha en best torsdag!

God ettermiddag fra Warszawa. Trengte noen nivåpoeng og tester business hos SAS, dette er mange hakk opp. OSL-ARN i går kveld, 39 minutter i lufta, helt ok liten tre-retter, champis og ikke minst «har du det bra, er det noe du vil ha?» I dag har vært like bra. Snart på vei hjem.

Artig forsinkelse fra WAW - «ladies and gentleman, we are ready to go, but one piece of luggage in the cargo hold is vibrating, and we need to check it out.» De scrambla eier av bagasjen, han måtte gå walk of shame gjennom hele kabinen, ut og åpne koffert. «I’m so sorry, it was my razor» 😃

Back