• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tipp topp torsdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Forsov meg til 06:00 - så hjemmekontoret åpner ikke før 07:00 i dag…blir det anmerkning? I dag åpner vi detstørste hotellet vårt også - ekstra best å selge noe som er åpent. Ha en best torsdag du også og testen er fortsatt negativ som jo også er positivt!

God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Forsov meg til 06:00 - så hjemmekontoret åpner ikke før 07:00 i dag…blir det anmerkning? I dag åpner vi detstørste hotellet vårt også - ekstra best å selge noe som er åpent. Ha en best torsdag du også og testen er fortsatt negativ som jo også er positivt!

Jeg deler gladelig ut anmerkninger, og straffen er at det forventes et vintips i morgen som er fredag.:D

God morgen fra Prærien. Kontoreringen er igang og det er alltid herlig når computer says no. Så mye for automatisering av systemer som nesten virker.

Blir å fasilitere gruppearbeid på formiddagen (breakout rooms opprettet) også skal jeg lære å bli en bedre leder i ettermiddag. Har en mistanke om at kurset dreier seg mer om å lede til fordel for selskapet enn for de ansatte, men det er vel sånn det skal være.

Nyt dagen!

Mornings fra L1. Tredje dag på rad på kontoret. Uvant deilig. Med barn som skal kjøres til aktiviteter etter middag, passer det jo bra å kombinere det med en polferd. Ha en fin dag

Morn fra Kolsås. Her er det hjemmekontor som gjelder, da ledelsen kjører mye samme strategi som regjeringen, "venter litt og ser det an", men jeg skal nok holde ut i to dager til.
Skal visst fylles på med enda litt mer hvitt i dag, før varmegradene returnerer på fredag, så ikke så mye å juble for.
Var veldig fristet til å skulke jobb for en skitur i går, men når skistøvlene befinner seg i Trondheim ble det litt vanskelig, så da ble det en kaffekopp i solveggen, hvor det var varmt nok til at man egentlig kunne droppe jakke.

Meldte meg forøvrig på en studie i går, så nå må jeg bruke brillene mine i offentligheten i to uker fremover, som vel er mer enn jeg noensinne faktisk har brukt de.
https://www.fhi.no/studier/koronabrille-studien/

Last edited:
Mårnings fra Lillestrøm. Var ute en bitteliten tur i går, men nok til at det sved godt i gluggene når Storsmurfen spratt opp av senga klokka 07 og ville til barnehagen. Heldigvis hentet hun kaffe til meg på senga. Men makan!

Her blir det litt kontorering og så blir det å enten få tak i toner til printeren min, eller en ny printer. Pluss å hamstre litt på polet.

Ha en ekstra best torsdag

God formiddag fra gjemmekontoret.
Her tar vi ingen sjanser og fortsetter hjemme inntil videre.
Egentlig veldig greit med kort vei til jobb. Spesielt når det regner og er skikkelig surt ute.

I kveld venter en deilig 5 retter med vin, så skal nok ikke klage for mye....

Good day...

God kvelden frå korona-kontoret! No er 2 av 3 av 4 avisolerte! Frøkna var på jobb i dag, eg har teke eit par dagar ekstra heime, men i dag skal vi ein snartur ut og teste pizza og meteren for å feire litt på jobb.

Ventar berre på å finne ut om 3 mnd gamal delta held fersk omnikon unna for minsten...

I går var det booke-bonanza, det ligg ganske mange flyturar inne i appen no. Mest på to år med oppsamla kredittkort-poeng... Men gjekk over frå EB-tur til penge-tur med DY for konsert-reise til Oslo i mars, for å spare ei natt på både på hotell og for barnevakta. Elles er også sommaren fyllt opp på ein optimistisk måte. Flybillettar er framleis latterleg billeg, så håpar at alle tre/fire selskapa kjem seg gjennom dette...

Hu hei ... morgenen ble brukt til å hive om på noen investeringer etter at fetteren til Bongo hadde fått herje fritt i porteføljen i noen måneder. Hverken innsats eller resultat sto til annet enn stryk, så nå har jeg fått det for meg at jeg kan gjøre det bedre selv. Kontoen er overført til en annen aktør og alle tilganger er tatt tilbake. Selvgjort er velgjort. Hva kan gå galt?

Skikkelig surt høstvær her i dag, men bedre enn Miserymap's hovedaktører Dallas og Chicago. Men lunt og varmt her utenfor VPN-tunellen.

Hei fra bassengkanten. Her går det unna.. 10 timer søvn, frokost i Beverly Hills, Hollywood, shopping, Griffith Observatory og deilig LA trafikk - her mottas arabisk kjørestil med noen forsiktige tut og det er det.

Enig - leiebil er et must samt Apple Car Play/Google Maps og datapakke.

6B804ADE-E830-49CD-82D6-21E418E82E0D.jpeg

6C30F3DB-8862-482F-853F-7A40AAD14967.jpeg

66603C81-97E6-4AD1-B8A7-174F59448007.jpeg

E1C51A88-B8EC-4CAE-BE06-2B887B66B8DA.jpeg

Her i vest ble det virkelig en Tipp-Topp-Torsdag ! En solid «Promotion» som heter her, baade i form av Peng men ogsaa «Stock Options» - litt uventet - men kjempe morro. Pussig er jo at mitt prosjekt er for et stort firma - jeg aldri hadde trodd at jeg skulle jobbe med naar jeg satt som en billett trykker paa Fornebu. Livet er i grunn greit - og det er virkelig morro aa se Sud med Familie forstaa California - slik jeg gjorde i 1964 (dog uten Cab - hverken Mustang eller Camaro)

Back