• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tipp topp torsdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. En skikkelig bonusdag da jeg slapp å møte som meddommer i Oslo tingrett...men det gir en dag uten en eneste avtale. Nå kaffe og nyheter. Ha en bra torsdag du også.

Good morning fra Oslo nord/øst og her er oppholdsvær for en gang skyld, men det er grått og trist (overskyet). Hjemme kontoret er åpnet og kaffe koppen er fylt opp og klar for å bli drukket.

Ingen flyplaner denne uken eller.

Jan

God morgen, fra R11 og et type 74 tog mot Tønsberg. På vei til Tjøme for å hente sykkelen min og sykle den hjem. Så blir et gjensyn med gamle E18 mens jeg tråkker i vei. Bra tapas hos Sebastian Tapas og Bodega i går, og et av få steder i Sandvika som kan defineres som en restaurant. Ha en fin dag

Last edited:
God morgen, fra R11 og et type 74 tog mot Tønsberg.

Jeg leste litt kjapt, og trodde et øyeblikk du hadde 74 på L1 :drunk:

God morgen fra jobben. Var dessverre ikke jeg som dro inn 62 mill. på Viking-Lotto i går, så da får man fortsette å tjene penger på den vanlige måten.

Ellers ukas lille bonusblemme: Trengte noen Trumfkroner for å vippe saldoen over en tier, som er minimumsbeløpet for å overføre til Nordic Choice sånn at jeg igjen kunne vippe den kontoen over de 7500 poengene som de skal ha for en bonusnatt på et hotell jeg kikket på. Fylte bensin her om dagen (og siden det var dyrt fylte jeg ikke så mye), og i dag "rant" det inn, og saldoen landet på: *trommevirvel* 9,87 kroner :headbang.

Kunne jeg ha regnet ut på forhånd hvor mange liter jeg trengte å fylle? Jepp.
Gjorde jeg det? Nei.
Kunne jeg vært flinkere til å handle på KIWI eller Meny? Jepp.

Kan jo fylle mer bensin, men da har jeg sikkert ikke poengene før på mandag.

Makan.

Ha en god en :)

God morgen fra Molde fjordstuer. Her er en frokost spist og en liten tur gått allerede. Straks blir det en litt lengre tur. Hjem med SAS i morgen, sjekket inn som nummer 1.:) Ha en fin dag!

God dag fra Stavanger. Overnattet på gode gamle Atlantic. Sen ankomst i ruskevær i går, så ingen store utskeielser. Burger i restauranten og en drink på Alexander. I dag er det både møter og litt kontorering, og om tidsplanen holder blir det en tur innom flymuseet for å inspisere LN-SUB før hjemreise. Ha en finfin torsdag[emoji846]

Torsdag allerede ... jajaja, tiden flyr når man har ferie. Kom en god vei videre med mp3-samlingen i går. Fikk litt drahjelp av værgudene siden jeg slapp å vanne tomatene. Satser på å bli ferdig i dag.

Drar seg mot skolestart her. Frivillig oppmøte i mitt county, men det er nok mest de som burde holde seg hjemme som vil møte opp. Så shopping i grålysningen fortsetter inntil videre.

Hadde det ikke vært for bikkjene hadde jeg gått bananas ......

Ellers ukas lille bonusblemme: Trengte noen Trumfkroner for å vippe saldoen over en tier, som er minimumsbeløpet for å overføre til Nordic Choice sånn at jeg igjen kunne vippe den kontoen over de 7500 poengene som de skal ha for en bonusnatt på et hotell jeg kikket på. Fylte bensin her om dagen (og siden det var dyrt fylte jeg ikke så mye), og i dag "rant" det inn, og saldoen landet på: *trommevirvel* 9,87 kroner :headbang.

Si fra hvis du trenger jobb i Bongos Tryllereiser, som bonusrådgiver eller noe. Du ville passet rett inn.

God ettermiddag fra Lillestrøm. Her står maten jeg ikke har lagd i ovnen. Det er fint. Vi skal ikke drikke vin til den. Det er sikkert lurt, men kjedeligere. Alkoholvanene mine har blitt helt ødelagt de siste ukene. Litt avhengig av hvordan man ser på det. :)

Lurer på om det begynner å spøke litt for jobbrundreisen min i Danmark om en uke også. Med ferge ned og opp, pluss København, Roskilde og ikke minst Aarhus som sentrale punkter på turen. Det hadde vært en liten strek i samlefakturaen egentlig. Men jeg får si som Urmaker Bjerke, at jeg vel er en av de siste som skal klage.

Ha en fin kveld

Noen tenker bare på penger og ikke hvilken enorm nytte de kunne gjort for folket.

Hei, banken. Denne måneden har jeg (heller) ikke råd til å betale dere flere tusen kroner på det lånet dere gav meg så jeg skulle ha et sted å bo, fordi jeg heller vil gjøre en (u)nytte for folket.

Tror du de kjøper den?

Også må jeg ha til bensin, billån, mat, etc. etc. etc.

Tror fire kroner måneden blir litt snaut.

Hei, banken. Denne måneden har jeg (heller) ikke råd til å betale dere flere tusen kroner på det lånet dere gav meg så jeg skulle ha et sted å bo, fordi jeg heller vil gjøre en (u)nytte for folket.

Tror du de kjøper den?

Også må jeg ha til bensin, billån, mat, etc. etc. etc.

Tror fire kroner måneden blir litt snaut.

Men alle dager. Da passer det jo perfekt.

1 krone til lån
1 krone til bensin
1 krone til mat
1 krone til billån

Så kan du pante litt flasker og sånt. Kanskje rydde i skuffen din i blant og bruke de pengene på etc, etc og etc.

Back