Tipp topp torsdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra Røros. Her ligger tåka tykk rundt flyplassen...men heldigvis kom Widerøe i går kveld og skal da kunne få meg trygt hjem til hovedstaden før klokken 8. Møter i Oslo i hele dag...så det blir en lang nok dag. Bruk dagen bra du også.

Mornings fra havet.

Sol, Blå himmel og flatt hav.
Halvveis i turen i dag som betyr å swinge over til dag. Det blir bra.

Solrike hilsener

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings fra Hvalstad. Siden kona begynner forsiktig på jobb en dag i uken.....for å slappe av, så er det en forsiktig uoffisiell start på pappapermen her, men en kombinasjon av hjemmekontor og avspasering. Regner med Nespressomaskinen skal få kjørt seg, og jeg vil trenge en løpetur i kveld. Ha en fin dag, med eller uten tenner.....

God morgen, etter en lang dag med SAS i går - en dag delvis fulle fly og god service. I dagen går dagen til å skape noe nytt.

Jan

Hei fra kontoret.. "Høstens" første svømmeøkt er unnagjort og det var rart å svømme edru igjen, og først litt ubehagelig med en låsning i ryggen (Skylder på SAS+). Tenkte der jeg plasket at summen det kostet å gå opp disse fem kiloene kunne man gjort mye spennende med på Fornebuklinikken.. Man kunne i istedenfor denne vesle bilringen sett ut som en tidlig Åse Kleveland.

I kveld er det full au pair program da mor skal jobbe og wine/dine Ha en fin dag..

God morgen fra Trøndelag!

En regntung start på dagen, og dersom jeg kan stole på værmeldingen går det nok ikke over. Helt greit, for da blir det ingen gnål om at jeg ikke maler hus.

Ha en flott dag!

Mornings fra Stavanger. Kaffe i koppen og baconost på brødskiven. Dama har invitert meg med på hyttetur resten av uka så man får vel finne frem en bag. Ha en fin en!

God rett over lunsj fra det Larvikske.
Her sitter man ombord på en båt som ligger til kai. Lange arbeidsdager denne uken. 12 timer om dagen tar på. Glad det blir litt kortere i morgen, men så skal det kjøres hjem etterpå også da.

Tror jeg tar meg en øl i kveld........ For det er ikke rart jeg drikker med så lange arbeidsdager......

God torsdag ja...

G’morgen. Foruten jobb, blir dagens største avgjørelse hvilken bok som blir neste på Kindle’n. Nettopp ferdig med Michener’s Alaska, så da blir det helst noe lettere.

Værvarslet er bra, så da blir det sikkert litt bulder og brak i ettermiddag .. Ser frem til litt kjøligere temperaturer, men det er vel fortsatt minst en måned til det. På den annen side har vi ikke hatt noen ekstremtemperaturer her i år, snarere ligger vi et hakk under normalen. Så det er ikke global oppvarming overalt. ;)

Hepp torsdag fra Concorde room, LHR. Nydelig flight ned hit med en rimelig ny balje av sorten 321NEO. Nå er en startet på boble-vann, så en bedre middag mens en stålsetter seg for neste flight. Ellers en bra lounge, men litt mye folk da :D
Ha en finfin dag :)

Last edited:
God morgen fra Buenos Aires! Her er det overskyet i dag, men jeg har hverken med solkrem eller paraply så dette passer perfekt!

Denne byen er så utrolig vakker! Jeg virkelig nyter å ta meg frem i byen å se de mange imponerende bygningene, besøke både de små og store parkene og ta del i det yrende café-livet her. Jeg er dessuten et biff-menneske og her koster en god biff ca 80,- NOK(du må opp i 150,- om den skal dekke hele tallerken;-)

Det eneste jeg kommer på som trekker litt ned her i Buenos Aires(og dette er kun min mening); er argentinerne. De oppleves som pompøse, selvhøytidelige, arrogante og hissige. Selvfølgelig finnes det unntak også her, folk som er både trivelige og imøtekommende. Spør du så hvor disse EGENTLIG er fra, er svaret gjerne Uruguay, Chile, Colombia, Venezuela etc. Heldigvis har jeg reist så mye nå, at også jeg kan bite fra meg om det trengs, eller gi generøse tips der det er fortjent.

Uansett; Buenos Aires ER en fantastisk by og absolutt verdt et besøk!
Hasta la vista!

Last edited:
God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Skyet og litt yr i lufta, og det snakkes om regn og torden. Ja jøss, får se om alle gode ting er 3 da. En dag må de jo treffe...

Nåvel, vaskemaskinen lander snart siste klesvasken med det som må tørkes og pakkes ned for sommerens siste korte utflukt, til Steinkjer...eller sånn rimelig nære i alle fall. Sjeldent det er turer så sent i sommerferien på denne kanten, men med en 80-årsdag på planen til uka må det bli slik. Blir noen rolige dager ellers, med hjemreise allerede på onsdagen.

En fortreffelig en ønskes. :)

Back