Jeg tror du skrev feil her. Fort gjort. Du mener selvsagt mot Frankrike?Hei fra Taipei. "Supertyfonen" Nepartak er på vei inn mot Taiwan, så det er en perfekt dag for å nyte fasilitetene på hotellet. Med trening, roomservice og et stort badekar skal jeg nok overleve stormen. Det blir spennende å se om morgendagens flight til Tokyo går som planlagt. Det er allerede mange avganger fra Taipei som er kansellert.
Ha en fin torsdag!
Jeg tror du skrev feil her. Fort gjort. Du mener selvsagt mot Frankrike?
Jepp, men glemte smilefjeset. Bare min mening at Frankrike slår Tyskland, ikke mer alvorlig enn det.Hvis det er en fotballrelatert spøk så tar jeg den ikke![]()
Jepp, men glemte smilefjeset. Bare min mening at Frankrike slår Tyskland, ikke mer alvorlig enn det.
Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
Se der, ja!Skivebom! !!!
Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
Se der, ja. Et skikkelig svar!Kanskje dette er rette skiva...
I gamledager var det sånn at vinneren av semifinalen automatisk kvalifiserte seg til finalen. De har kanskje endret opplegg denne gangen, for å få vertsnasjonen med hele veien?![]()
Endelig en som forstår seg på fotball.. Eller det faller jo på sin egen urimelighet all den tid du holder med en plastpose! !God formiddag fra Trondheim
Her teller man ned til ferie,3,5 arbeidsdager igjen før Danmark kaller. I likhet med flere andre her blir det fotball i kveld, men ulikt andre ( tydeligvis unntatt 1 ) ser jeg fram til å se Frankrike i finalen
Ha en fransk torsdag![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.