Tipp topp tirsdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen alle sammen. Klar for en ny dag på bryggekontoret - tydelig at de fleste er tilbake på jobb - så det blir nok å gjøre i dag også. Ha en topp tirsdag.

God morgen fra en av Ruters grønne på vei mot Oslo. Tirsdag er ikke helt min favorittdag, flaks jeg rakk bussen da jeg glemte å sette på vekkerklokka i går. Men her sitter man relativt klar til en ny dag. Ha en fin en alle sammen! :)

God tirsdag!
Ingenting slår den følelsen som når du har booket flybilletter, så kommer samme rute opp som tilbud ett par timer senere. Jaja, heldigvis ikke så mye pengene det var snakk om.

Kristiansand kan melde om 11 grader og skyfritt på morgenkvisten, det ser ut til å bli en veldig fin dag!

Ha en fin dag

God morgen fra 20-bussen. Jobben kaller og sånn er det med den saken.
Satser på det snart kommer info om neste sosiale happening her på Flyprat ;)

Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Grønland. Feriestillheten på kontoret er definitivt over for i år... Så da er det bare å gyve løs på dagens oppgaver. Ha en aldeles fortreffelig tirsdag[emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

Urk fra Sola!

Trøtt i trynet er man etter at man ødela helgen med å begynne å jobbe midt på natten, natt til lørdag, og ergo mistet noen timer med søvn. Merkelig egentlig hvor lett man kommer ut av vater! :8: Er vel alderdom man kaller dette?!

Nuvel, kaffekoppene går ned på høykant, og dagen ser ut til å bli noenlunde rolig, så man skal vel overleve!

Ha en fin en forumister! :)

God dag, tipp-topp og tipp-topp, Fru Blom! Det er jaggu hardt å være tilbake på jobben. Fryktelig slitsomt, men skal vel snart hjem. Burde jo gå ut i sola, men jeg er brun nok, så tar heller sofaen i bruk, eventuelt senga, rett og slett. Ha en mer tipp-topp dag enn det jeg har!

Jæjæ .. tirsdag igjen ... Speider forgjeves etter kjøligere temperaturer. Vi er nå iferd med å sette rekord i sammenhengende dager med minimumstemp over 25. Det merkes på strømregningen ... Nok nå.

Gute heute auf Frankfurt. Topp tur over dammen med LH. 25% load i 2. etasje gjorde overfarten effektiv og stille. Bare aber plötzlich finne seg et nytt fly her.

God efta fra Gaustad.

Her har jeg kost meg med lage mitt eget lille lettverk og ferdistille salgsavdelingens "hemmelige gemakker"... herunder oppsett av Amazon Echo. Liker FAQ'en til Amazon:

Q: I have two kids. One of them is named Alexa...
A: We are afraid you will have to change your kids name... OR... bla bla bla

Digger store selskap med litt humor

Ha en fin en

God kveld fra Torshov. Her er man nettopp tilbake etter å tatt en sykkeltur til sjøflyhavna. Blei burger tilslutt, noe venting da vi absolutt ikke var de eneste som ville nyte sola.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back