D Dreyer ScanFlyer Silver 5 Nov 2010 #1 Time på Vollen for å teste nytt utstyr Hei, Legger ved noen bilder fra i dag på OSL. Last edited: 5 Nov 2010
E ensnspotter ScanFlyer Blue 5 Nov 2010 #2 Re: Time på Vollen for å teste nytt utstyr Gratulerer med nytt utstyr
V Vidar ScanFlyer Gold 5 Nov 2010 #3 Re: Time på Vollen for å teste nytt utstyr Så det var du som var der. Har makene fly på min brikke,hehe. Bildene ble helt greie dem.Så at du hadde "feit" linse.Hva slags utstyr har du kjøpt deg? Vidar
Re: Time på Vollen for å teste nytt utstyr Så det var du som var der. Har makene fly på min brikke,hehe. Bildene ble helt greie dem.Så at du hadde "feit" linse.Hva slags utstyr har du kjøpt deg? Vidar
D Dreyer ScanFlyer Silver 5 Nov 2010 #4 Re: Time på Vollen for å teste nytt utstyr Bruker en 7D. Men linsen som jeg fikk i går er en Canon 70-200MM IS II USM.
Re: Time på Vollen for å teste nytt utstyr Bruker en 7D. Men linsen som jeg fikk i går er en Canon 70-200MM IS II USM.
putzmeister ScanFlyer Dusty 5 Nov 2010 #5 Re: Time på Vollen for å teste nytt utstyr Fine bilder, såg Blue1 sin MD90 suse over hodet på meg på Kjeller i dag og ønsket meg et annet sted
Re: Time på Vollen for å teste nytt utstyr Fine bilder, såg Blue1 sin MD90 suse over hodet på meg på Kjeller i dag og ønsket meg et annet sted
D Dreyer ScanFlyer Silver 7 Nov 2010 #6 Re: Time på Vollen for å teste nytt utstyr Thanks. Blue1 løfta jo så tidlig at det nesten var umulig å få med flyet uten at man måtte beskjære som f i PS etterpå.
Re: Time på Vollen for å teste nytt utstyr Thanks. Blue1 løfta jo så tidlig at det nesten var umulig å få med flyet uten at man måtte beskjære som f i PS etterpå.
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 7 Nov 2010 #7 Re: Time på Vollen for å teste nytt utstyr Dreyer said: Bruker en 7D. Men linsen som jeg fikk i går er en Canon 70-200MM IS II USM. Click to expand... Folk med penger ja....
Re: Time på Vollen for å teste nytt utstyr Dreyer said: Bruker en 7D. Men linsen som jeg fikk i går er en Canon 70-200MM IS II USM. Click to expand... Folk med penger ja....