Tilgang til lounge og fast track på charter
SAS og Apollo gir nå reisende tilgang til lounge og fast track på charterturer.
SAS og Apollo gir nå reisende tilgang til lounge og fast track på charterturer.
Apollo tilbyr en bedre start på ferien med SAS
Apollos feriegjester får eksklusivt tilgang til oppgraderte
serviceprodukter som følge av samarbeidet med SAS. SAS Fast track,
tilgang til SAS-loungen, oppgradert meny og større benplass på flyene er
tilbudet til de som ønsker den beste starten på ferien.
Nordmenn ønsker seg stadig mer komfort og luksus på feriereisen. Nå har
turen kommet til bedre komfort også på tiden fram og tilbake fra selve
oppholdet.
- Vi ønsker å gi våre kunder en enda bedre start og avslutning på
feriereisen. Det gjør vi ved å tilby fast track, tilgang til lounge og
langt bedre mat og drikke om bord. Vi er opptatt av at hele reisen skal
være komfortabel, ikke bare oppholdet, sier Leo Berbu, administrerende
direktør i Apollo.
SAS' kommersielle direktør, Robin Kamark, er glad for å kunne tilby
selskapets kvalitetsprodukter også til de feriereisende. - SAS ønsker å
være flyselskapet for hele mennesket, enten man flyr på fritid eller i
jobb. SAS har hatt et utmerket samarbeid med Apollo i over ti år, og nå
skjer en ytterligere serviceoppgradering på det vi kan tilby Apollos
gjester, sier Kamark.
Tilbudet
For et mindre tillegg i prisen kan Apollos reisende få tilgang til:
· Fast Track: Innebærer at reisende kan spasere forbi køen i
sikkerhetskontrollen og heller bruke inngangen SAS Fast track. Denne
inngangen sender passasjerene kjapt og køfritt gjennom
sikkerhetskontrollen.
· SAS-loungen: Reisende kan benytte seg av SAS-loungen på Gardermoen,
der de kan slappe av med forfriskninger og godt lesestoff.
· Oppgraderte menyer og større benplass: Både på Apollos egne fly og
SAS inkluderer tilbudet fordrink, treretters middag og aviser. Setene
har også større benplass.
Naturlig forlengelse
Oppgraderingen er et resultat av det langvarige samarbeid mellom Apollo
og SAS. Kommende vintersesong har SAS og Apollo i Norge en flyavtale
tilsvarende NOK 300 millioner.
- Våre reisende kan allerede opptjene poeng med bonusprogrammet
EuroBonus. Å utvide tilbudet slik at man kan få en bedre start og slutt
på ferierreisen er helt naturlig forlengelse av samarbeidet, sier Leo
Berbu, administrerende direktør i Apollo.