Tilbudstråd - Flyr

Re: Tilbudstråd - Flyr

Prisene har vaert unormale lave paa innenriks og noen mindre populaere utenriksdestiasjoner. Skal bli spennende aa se om denne trenden fortsetter naa naar det ser ut som trafikken tar seg opp.

Tror dere disse lave prisene vi har sett er en maate paa aa bare fylle flyene, eller er det slik at Flyr faktisk vil vaere en billig loesning, og sametidig senke prisene paa innenriks?

Noen andre enn meg som ikke kommer inn på Flyr?

Virker helt random. Kommer inn med kontor PC med Edge. Men mobilen min er sjanseløs. Samme med Mac'en hjemme (uansett nettleser).

EDIT: Ser de skriver på Facebook at de har problemer med enkelte tilbydere

Last edited:

Har dere koll på hvis det går å kjøpe reiser med anslutning med Flyr?. Har ikke funnet noe som sier ja når jeg Googlet. Synes det er litt trist at kun Oslo går at kjøpe fra Stockholm.

Har dere koll på hvis det går å kjøpe reiser med anslutning med Flyr?. Har ikke funnet noe som sier ja når jeg Googlet. Synes det er litt trist at kun Oslo går at kjøpe fra Stockholm.

De selger gjennomgående billetter, men det er litt begrenset med kombinasjoner som selges virker det som. Og fra ARN virker det akkurat nå som det kun er innenriks og på avganger videre som matcher. Slik at utvalget blir litt begrenset.

Søkte ARN-BGO i juli/august og ser ut som det bare går 2x i uken. Og enda færre i juni.

Om det skyldes at ikke alt er filet i systemet eller om kombinasjonene ikke funker aner jeg ikke

Ser ut som «alle» utenlandsrutene som flys i våres er på salg fra 279 i dag. Reiseperioden fra midten av mars til midten av juni

Last edited:

Ser ut som «alle» utenlandsrutene som flys i våres er på salg fra 279 i dag. Reiseperioden fra midten av mars til midten av juni

375 i dag, så en snau hundrelapp mer enn forrige tilbud. Så kanskje et forsøk på å øke inntjeningen?

Salg på mange utenlandsruter fra 294. Riktignok mest på upopulære avganger, men også mulig å få tak ut fra OSL på fredager på noen få destinasjoner

tilbudskode Fs221 For innenlands priser til 199(300 bodø, Tromsø)
midt i ukedagene. til og med 15 juni.

Last edited:

EASTER22 for utenlands til 249.
reisetidspunkt til ca 15 juni vel og merke.

Last edited:

FLYRVENN for 25% senest søndag. Timing på dette sier litt.

Sent fra min SM-A526B via Tapatalk

Back