Tilbud fra Cathay Pacific

Regner med at det tilbudet var i biz? For i turist er vel 2 engelske laken drøy kost?

BF:cool2

Noen slurvet vel litt med info, men på websidene står det:
Enjoy these special business class fares to hot destinations in Asia from £2000. Depart from London to one of these beautiful cities. The choice is yours.

Var kanskje litt uklar,,,£2000 var for businessklasse ja og £529 er med økonomi helt til Sydney. Det er ganske bra pris det. Men hvordan er Cathay Pacific på business og turistklasse? Jeg har aldri flydd med dem.

Ut fra bildene på Airliners.net av "new business class" så ser det ikke ut som man lider noen nød der.

Catay Pacific har vel alltid ligget høyt oppe på scoringene over god service i alle klasser. Har bare flydd dem en gang. Det var HKG-MNL i biz. Kun 2 timers tur i en 744. Utmerket service ombord. Loungene i HKG er noen av verdens beste! De regnes jo som en 5 stjerners flyselskap. Jeg husker vi kom inn med KLM på separate billetter, men hadde fått sendt baggasjen rett gjennom til MNL. Jeg var imponert over at de da hadde klart å henge på en Catay biz prio tag på mine kofferter. Og i MNL kom baggasjen ut i riktig rekkefølge: First, deretter biz og så de uvaskede masser. Det skjer ellers aldri når jeg har ankommet MNL med SQ, TG, KL, LH for å nevne noen.

Men generelt har de høye priser i forhold til de andre. Bare synd de ikke er i Stjernealliansen....

BF:cool2

Back