Hadde ikke tenkt bo i en millionby. Ser mer etter et litt roligere sted med korallrev for snorkling/dykking og da ser det ut til at Hikkaduwa er et greit valg.Reist mye på Sri Lanka. Skal du til Colombo ville jeg bestilt fly og hotell selv.
Bor du på fine hotell andre steder er dette også ok om du reiser med tog. Usikker på hvordan tilgjengelighet er på togreiser. Leie bil med sjåfør via feks hotell er god løsning og forholdsvis rimelig.
Hadde ikke tenkt bo i en millionby. Ser mer etter et litt roligere sted med korallrev for snorkling/dykking og da ser det ut til at Hikkaduwa er et greit valg.
For utflukter vil jeg heller joine en organisert utflukt for eksempel til Sigiriya med skikkelig guide.
Å bestille fly og hotell separat var ca. 2k dyrere enn via Ving og med Ving fikk jeg fikk også halvpensjon med på kjøpet. Da ble valget veldig enkelt.Tittet på Ving og ser det er Qatar og skyhøye priser.... Ikke charter....Uten å vite noe , ville jeg kjøpt alt i "løs vekt"...
Beklager OT, men min bror jobbet som flytech i Sterling i "gamle dager" og fløy til Sri Lanka flere ganger med deres 727.
Han skryter godt av landet og strendene der. Husker han sa den gang: Ta med toalettpapir i håndbagasjen om du skal langt med tog eller buss...
Kim
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.