Re: til reise-ekspertene her inne..
hmm, tja vi får se hva det blir til.. får så sinnsykt blod på tann av å drive å undersøke dette

hadde egentlig ikke tenkt meg på¨noen utenlandstur i år i det hele tatt, i og med at det blei to turer ned til bkk i fjor tett på hverandre, men klarer ikke holde det "løftet"
på tur ned så er jeg i allefall fast bestemt på den veldige routinga jeg har nevnt, osl-lhr-sin-bkk

moro moro.. Hjem er jeg litt mer ubestemt, men jeg sjekka finnair, og kanskje jeg flotter meg og flyr biz hjem igjen, fant det til rundt 10 laken.. Blir litt over tenkt budsjett, men kosa meg glugg ihjel på biz med AY nedover i fjor, og kan tenke meg til at det er meget behagelig måte å reise hjem på! På mine datoer står ruta oppført med 340-300, så da har jeg 340-300, 500 og 600 i "loggboka"

Og jeg lover denne gangen at jeg skal være flink å skrive en fyldig TR, Jeg tenker meg en som oppdateres med noen bilder og litt tekst på hver mellomlanding nedover, og en fullstendig en når jeg kommer hjem. Lønning i mårra, så da får vi se hvor løst visakortet sitter

En ting til, jeg driter ikke på leggen med å dele opp ut og hjemreise? For hvis jeg skal få dette til å gå opp så må jeg bestille utreise på denne lønna og returen på neste.. Er vel flust i plasser enda om en måned og.