En tur til Provence var planlagt i veldig god tid, og dermed ble det brukt bonusbilletter på utreisen. Opprinnelige satt opp med SAS og A319, men dette endret seg til airBaltic og A220 ca tre måneder før avreise. Da var det også å gå inn å endre seter så vi fikk spredd oss utover to to-setere
Avgang type grytidlig fra OSL (06:10) så tok da inn på Radisson kvelden før. Bilen ble parkert på P2 så da sparte man inn halve hotellrommet på det.
Fikk også et rom med utsikt denne gangen
Opp tidlig, og bagasjen var alt tagget kvelden før, så tok ikke lange tiden å få dumpet den. Var også knapt kø i family track, så hadde det ikke vært for at to av håndbagasjen trengte ekstra sjekk hadde vi ikke brukt mange minuttene gjennom her
En tur innom Bit for å proviantere før turen
Gate D7, og flyet stod å ventet
Crewet kom og bording tok til. Litt sen start men da det viste seg vi maks kan ha vært 40 stykker ombord så tok det ikke lange tiden. En søndag ned til NCE i slutten av ferien så reiser man jo litt motstrøms
Brukbar benplass ombord
Opp i luften og ble en te til mitt medbrakte bakverk
Lavt belegg og gardinen til Plus var plassert langt bak
Litt østlig rute og fløy nesten helt bort til Milano, før man kom utover Middelhavet langt vest over Italia
Ankom NCE sånn omtrent på rutetid, men han som skulle kjøre gaten hadde tydeligvis gått for kaffe og røykepause, da vi i hvertfall ble sittende i 10 min før noen fikk åpnet en tur
Trikken bort til leiebilsenteret på T2, og var heller ikke lange køen hos Hertz
Siden huset først var klart klokken 15 hadde vinds god tid for lunsj i St.Paul du Vence og var å gå rett for tartaren. Før vi kunne kjøre opp til Tourrettes sur Loup
Avgang type grytidlig fra OSL (06:10) så tok da inn på Radisson kvelden før. Bilen ble parkert på P2 så da sparte man inn halve hotellrommet på det.
Fikk også et rom med utsikt denne gangen

Opp tidlig, og bagasjen var alt tagget kvelden før, så tok ikke lange tiden å få dumpet den. Var også knapt kø i family track, så hadde det ikke vært for at to av håndbagasjen trengte ekstra sjekk hadde vi ikke brukt mange minuttene gjennom her
En tur innom Bit for å proviantere før turen

Gate D7, og flyet stod å ventet

Crewet kom og bording tok til. Litt sen start men da det viste seg vi maks kan ha vært 40 stykker ombord så tok det ikke lange tiden. En søndag ned til NCE i slutten av ferien så reiser man jo litt motstrøms

Brukbar benplass ombord

Opp i luften og ble en te til mitt medbrakte bakverk

Lavt belegg og gardinen til Plus var plassert langt bak

Litt østlig rute og fløy nesten helt bort til Milano, før man kom utover Middelhavet langt vest over Italia


Ankom NCE sånn omtrent på rutetid, men han som skulle kjøre gaten hadde tydeligvis gått for kaffe og røykepause, da vi i hvertfall ble sittende i 10 min før noen fikk åpnet en tur

Trikken bort til leiebilsenteret på T2, og var heller ikke lange køen hos Hertz
Siden huset først var klart klokken 15 hadde vinds god tid for lunsj i St.Paul du Vence og var å gå rett for tartaren. Før vi kunne kjøre opp til Tourrettes sur Loup




