• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Til New York med SAS i business! Tips?

Ttech

ScanFlyer Blue
Hei!

Imorgen reiser jeg til NYC med SAS biz, og gleder meg! Men ettersom jeg aldri har vært i statene, og heller aldri flydd busniess lurer jeg på. Hvordan fungerer det? mtp insjekk (sas lounge?), selve reisen, mat, drikke osv :)

En trip report kommer nok uansett! :)

Last edited:
Re: NYC med biz! Tips!

Insjekk kan gjøres i SAS biz sjekk inn og husk å fyll ut å søk ESTA på forhånd.
Loungen ligger opp trappa ved utgangen fra tax free butikken der bare viser du BP.
Selve reisen,mat,drikke kan du lese om i flere trip reports og på sas.no

Takk! var bare jeg som ikke hadde lett godt nok på sas.no :)

Og da vet jeg hvor loungen er og!
ESTA er på plass!

I tillegg til ESTA er det nok også greit å fylle ut APIS på forhånd med passinfo osv. Sparer ihvertfall for noe tid på flyplassen om det er lagt inn på nettet. Dette gjøres vel normalt under se/endre bestilling på SAS sine hjemmesider. Ellers er det bare å lene seg tilbake og nyte turen. Man flyr bedre enn de aller fleste.

Check in på sas.no op til 22 timer før afgang og udfyld APIS mv. - så er det bare direkte til bagdrop.

Meget hurtigere og lettere end check-in ved skranke.

Back