• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Til månen og tilbake .... på 4 år.

Farmer

ScanFlyer Crusty
Til månen og tilbake .... på 4 år.

Etter at jeg for ca 4 år siden fant FlightMemory.com og begynte å registrere min reiseaktivitet på en mer gjennoført måte innser jeg endelig at jeg nok reiser sykt mye ;-)

Siden 29/6-2006 har jeg jammen reist en distanse som tilsvarer månen tur/retur, eller 19.2 ganger rundt jorden.
698 flighter
1327 timer i luften.

Total Airports 58
Total Airlines 31
Total Aircraft type 46
Total Airplanes 259
Total Routes 156
Total Countries 34

Jeg får vel forsøke å trøste meg med at det ser ut til å fortsette slik framover, og at denne reiseaktivitet har bidratt til 10 nye arbeidsplasser i firmaet ;-)

http://my.flightmemory.com/Farmer

God helg.

Re: Til månen og tilbake .... på 4 år.

Flott det der..

Angrer litt på at jeg ikke har brukt Flightmemory. Bruker selv innbundne logbøker fra minførste flight i 1967 , og da må jo man legge sammen hele tiden... Passerer 3 mill km senere i høst, så det er også et stykke å fly...:fly

Det er en statistikk bl.a. jeg har stor glede av. Neste gang jeg ser han neger'n fra Fightmemory, skal han faa en STOR klem! :lol:

Alle mine flyvninger har blitt loggført i diverse loggbøker som jeg senere har ført inn på Flightmemory. Er noen hull med tanke på flytyper som er blitt brukt, men har de morsomste som er fra de første årene av livet mitt. Resten er litt guestimating.

synes ikke min er så ille heller til å være 24..

Jeg oppdaget i 2007 og siden den gang har jeg hatt 30 flighter. I tillegg har jeg brukt en god del tid på research tilbake i historien før dette og klart å samle sammen sporadisk info om tilsammen 60 flighter. Ikke verst. Men det en god del hull og en del turer som jeg aldri vil få lagt til i historikken. Men men. Kommer definitivt til å opprette profil/logge flyvninger for ungene mine når den tid kommer..

Back