Til Lowandslow

Vidar

ScanFlyer Gold
Her er noen bilder av LN-LTI fra tirsdag 15.mars.

LN-LTIHawkerBeechcraftB200GTOWLKingAir.jpg

LN-LTIHawkerBeechcraftB200GTOWLKingAir-1.jpg

LN-LTIHawkerBeechcraftB200GTOWLKingAir-2.jpg

LN-LTIHawkerBeechcraftB200GTOWLKingAir-3.jpg

Takk for at du (dere) gjør en så god jobb!

Vidar

Last edited:
.....og neste gang Lowandslow er på OSL kan du ta trappen opp fra ambulansetjenesten og få deg en rykende kopp varm nytraktet kaffe ;)

Flotte bilder av Norges viktigste fly.

Flotte bilder! Jeg henger meg dog mer opp i den Mercedes Sprinter ambulansen der av ny type med LED-bøyle. De nye bilene har jo blålys integrert i chassie - jaggu har den fått "Oslo Universitetssykehus" logo også - makan til greier :-)

Da var der ett par bilder mer til LowAndSlow:
Har prøvet at finne litt andre vinkler enn Vidar har på sine bilder.

Img_0400_LN-LTI.jpg

Img_0405_LN-LTI.jpg

Img_0420_LN-LTI.jpg

Har også bilde av overflytting av båre fra fly til ambulansen, men av etiske grunner velger jeg ikke at poste disse.

God Helg MVh Torben :fly

Burde jo nesten lagt inn forslag om få satt på blålys på flyene også

Hehe, kanskje Simarud tar jobben? :lol:

Men det er vel som regel bånn banana og pedal to the medal når ordet "priority" nevnes, sku en tru.

Veldig fine bilder av et veldig fint fly, Vidar og Torben! King Air er jo et vakkert fly - og mye mer spennende en "smågrisene"! Interessant å se forskjellen på bildene; Toby bruker Canon (fortsatt?) mens jeg tipper Vidar bruker Nikon? (Jeg har Nikon D90 selv...og bildene til Vidar minner om mine egne i skarphet og tone). Må innrømme at Canon-bildene til Torben ser utrolig skarpe ut, og de virker litt mer "mettet" (saturation) enn Vidar sine? Syns likevel Canon-bildene kan bli litt for mye "mettet" - personlig liker jeg litt mindre "metning". Så noe midt mellom Canon og Nikon kunne blitt perfekt - kanskje noen kan lage en Canikon!!! :D

Steinar
http://www.seabee.info

Veldig fine bilder av et veldig fint fly, Vidar og Torben! King Air er jo et vakkert fly - og mye mer spennende en "smågrisene"! Interessant å se forskjellen på bildene; Toby bruker Canon (fortsatt?) mens jeg tipper Vidar bruker Nikon? (Jeg har Nikon D90 selv...og bildene til Vidar minner om mine egne i skarphet og tone). Må innrømme at Canon-bildene til Torben ser utrolig skarpe ut, og de virker litt mer "mettet" (saturation) enn Vidar sine? Syns likevel Canon-bildene kan bli litt for mye "mettet" - personlig liker jeg litt mindre "metning". Så noe midt mellom Canon og Nikon kunne blitt perfekt - kanskje noen kan lage en Canikon!!! :D

Steinar
http://www.seabee.info

Japp bruker fortsatt Canon, er jo ikke gått fra forstanden :colgate:
Vidar bruker SONY

Mvh Torben

Fine bilder du fikk,Torben.

Nikon bruker (eller har brukt) noe elektronikk fra Sony i sine kameraer,så
det er mulig at likheten i bildene kommer av den grunn.Uten at jeg vet
akkurat hva det som blir brukt.

Vidar

Back