Seatpitch er 31" og setebredden er 17.9". Ikke veldig romslig med andre ord, men ikke verre enn andre i economy. Der CO er verre enn de fleste etter min mening er når det gjelder catering. Porsjonene er såpass små at jeg vil anbefale deg å ta med deg medbrakt. Alkohol koster også penger.Hvordan er Continental sin økonomiklasse i 777? Hadde tenkt meg over i september for å få med meg tiårs-markeringen av 9/11, og vil fokusere litt mer på maskin enn pris denne gangen.
Burde jeg anskaffe meg bonuskort hos BA forresten?
Som Martin sier, hvorfor ikke? Siden du får endel miles ville jeg absolutt gjort det.Burde jeg anskaffe meg bonuskort hos BA forresten?
Når begynte LH med "god mat"? Jeg har reist long haul med LH flere ganger det siste halvåret både i business og eco, og god vil jeg ikke karakterisere maten som. Spiselig, men heller ikke mer. Mikro ala Toro ferdigrett var det jeg fikk servert i J på vei til HKG. Skuffende. Vinene var typisk budsjett-viner. En av de så jeg på en Tesco-butikk i Edinburgh i forrige uke, den kostet under 5 britiske pund. Setet var heller ikke flatt, slik som de fleste andre har i biz nå. Fristet ikke til gjentagelse.Hva med lufthansa via Munchen. A340-600, med god mat, AVOD, men dog litt trangt.
Hvis du vil fly noe litt mer spesielt, så flyr Singapore Airlines med 744 (med AVOD) FRA-JFK. Det kunne jo vært noe?Nei, altså jeg er på et veldig tidlig stadie i planleggingen. Ønsker B744(med AVOD), A346, A388 eller B772/3. Noen forslag?
Hva med lufthansa via Munchen. A340-600, med god mat, AVOD, men dog litt trangt.
Av amerikanske ville jeg valgt Delta.
LH er like bra/dårlig som alle andre i eco, med mindre man får en av disse bastard jumboene uten avod eller personlig skjerm . Det er veldig liten forskjell på europeiske selskaper, alle er trange og maten varierer fra ok til uspiselig.Lufthansa på IC er ikke akkurat noe jeg anbefaler, hvertfall ikke i ECO. Trangt, med dårlig underholdning og dårlig mat er stikkordene her.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.