TigerMeet Ørlandet HFS 21-22 juni

Re: TigerMeet Ørlandet HFS 21-22 juni

Det er ulempen med de nye kameraene med mye MPX.
På mitt er hver raw fil omlag 30 mb så bare 2000 bilder på 64gb

Husker ikke i farta str på raw filene hos meg, men jeg har en "gammal" eos 1d mkIII med 10mp, så jeg henger langt bak i mp-racet. Etterhvert så var det andre ting som ble viktigere. Hadde 7D, men solgte det. Mye mer fornøyd med mkIII.

100GB på to dager, 32GB litt lite...., si meg, går dere alldeles bananas når dere er på fototur, eller...? ^_^

haha, det er vel ikke en altfor stor fordreining av sannheten å si det kanskje...

Jeg ankommer med småfly, noen sørg for å ta bilder av LN-NPO! :)

er ikke alle flyene som ankommer ørlandet småfly da? :-D hehe

hehe, i stand corrected. De er vel vokst seg i fra småfly-stadiet ja :-P Kommer det forresten ingen fra min barndoms og ungdomstid favorittplass, 135 luftving?

Ser ut til at Tsjekkia gir Polen konkuranse når det gjelder mest fargerike tiger ;)

BM-GitfCcAA9Nli.jpg:large

Wæææ, nå ble jeg skremt altså!
Disse kunstnerne altså... får -1 av meg.

Men blir det noe av C17 da?
Den er ikke listet opp på Flyshowet iallefall.

Jeg ankommer med småfly, noen sørg for å ta bilder av LN-NPO! :)

Skal prøve å få til det. Satser på at det er mulig å være utpå der like etter at portene åpner. Men med kaoset i fjor friskt i minne....:-/

Så et par Mi-24 Hind på vei nordover over vestre deler av Oslo i ettermiddag. Motlys og avstand gjorde at jeg ikke kunne identifisere nasjonalitet, men jeg vedder på at de var på vei til Ørlandet.

Back