TigerMeet Ørlandet HFS 21-22 juni

Re: TigerMeet Ørlandet HFS 21-22 juni

Nice :D Rafale er råtøff på en sin egene franske sære måte

Lurer på hva den Rafalen er, solo display teamet er på Paris airshow den helga, kanskje en "role demo"?

lurer på om det kommer noe mer info på hjemmesiden snart ang spotters day.. står jo at det kommer info etterhvert som det nærmer seg, og nå nærmer det seg, men lite info...

er det noen av dere her som sitter i komiteen der oppe? prøver å få svar på facebook om det går bra selv om man kommer etter 08.45, ser registrering for spotters day på fredag er mellom 08 og 08.45, jeg rekker ikke opp til da, skal ta første DY oppover på fredag, og lander på værnes 07.35.. Har sett fram til dette..

Er mange som ikke når ut til Kl 08.45, så det rekner eg med går greit. V lander 07.10 og skal kjøre bil ut så vi er vel ikke der før 10. Båten er der ute Kl 9 og eg rekner med at det er mangen som tar den.

Må sjekke litt med båt og greier ja, men da ordner det seg. Fikk omsider svar på fjøsboka også, så da er det på gang :) bare å tømme minnekorta, pakke fotosekk og haste avgårde på fredag. Dette trur jeg blir en kul og unik dag! Gleder meg! Kanskje fler herfra som skal på første dy-avgangen oppover fredag morgen og??

Jeg og en kamerat kjører opp på torsdagen. har fått ordnet overnatting 15 min fra basen så det skal gå greit. Vi tar dette som året guttetur.

driver å lader batterier nå, vurderer å kjøpe ett ekstra minnekort. har 32 gb tilgjengelig, men det kan kanskej bli litt lite

32 hørtes lite ut ja ;-) doble det tallet så begynner det å hjelpe. Ble farlig nært 100gb i bodø i fjor på to dager, så blir vel kanskje det halve nå da.. Kjøpte to ekstrabatterier og, så har fire nå. Jeg er klar :-D

Det ble mye mer i Bodø ja ,men da hadde jeg lånt ett 64 gb kort i tillegg. samt at jeg hadde pc'en å dumpe det i. tar med den nå også tenker jeg ,men ikke på basen.

Mulig jeg svipper innom ett sted å finner ett kort til

Hehe neida. Men nesten konstant med 10 b/s i to dager, det blir mye gb..

Verdens første tiger-Typhoon :D

1015565_465248570233349_1324884695_o.jpg

For et år siden vi gjorde et spøk, hvilken mønster burde ha polsk f16:D

9624176jaszczomb.jpg

Men det var bare en spøk, ingenting mer :D Er ikke stor forskjell :D

Last edited:
Back