Tier ponts ved oppgraderings-tilbud?

Øivind

ScanFlyer Silver
Da jeg reiste hjem fra LAX i går fikk jeg tilbud i loungen om oppgradering til First for $800, noe jeg takket ja til. Det jeg lurer på er om jeg får tier-poengene for den opprinnelige CW-bookingen eller om jeg får tier points tilsvarende F?
Jeg fant ikke noe info om dette og jeg glemte å spørre da jeg kjøpte oppgraderingen.

Men det er ikke sikkert det går automatisk, da må du etterregistrere.

Tydeligvis går det ikke automatisk nei, for i dag ble poengene postet og det var 140, ikke 200 poeng som var kommet inn på kontoen for denne flighten. Så da blir jeg nødt til å gå i gang med etter-reg. :(

Tydeligvis går det ikke automatisk nei, for i dag ble poengene postet og det var 140, ikke 200 poeng som var kommet inn på kontoen for denne flighten. Så da blir jeg nødt til å gå i gang med etter-reg. :(

Etterregisterering pleier jo å være relativt greit, har noen ganger hatt mangle ved upgrades og det har løst seg vha kontaktskjemaet. Mangler etter eks. AB-flyginger har løst seg ila. en ukes tid så akkurat det funker greit.

Ble du forresten tilbudt upgraden i kantina, eller spurte du?

Jeg spurte nemlig sist jeg var der og da bare så hun på meg som om jeg hadde grønne ører. "You can never upgrade to First, sir. And it would be at least 7000 dollars, I'm sure". Det er sikkert bare noen som ikke hadde helt kontroll.

Men jeg flyr en del LAX, så det hadde vært spennende å vite.

Ble du forresten tilbudt upgraden i kantina, eller spurte du?

Jeg spurte nemlig sist jeg var der og da bare så hun på meg som om jeg hadde grønne ører. "You can never upgrade to First, sir. And it would be at least 7000 dollars, I'm sure". Det er sikkert bare noen som ikke hadde helt kontroll.

Men jeg flyr en del LAX, så det hadde vært spennende å vite.

Jeg ble kontaktet mens jeg satt og tok meg et glass vin i loungen. Dama kom faktisk bort til meg og lurte på om jeg reiste på business. Da jeg sa ja, spurte hun om jeg kunne tenke meg å prøve ut "new first". det kostet KUN 800 dollar og oppgradere og hun visste at jeg kom til å elske det etc...
Tydeligvis var det få som var booket i F denne kvelden, for det var mange seter å velge mellom.

Back