Tidsfordriv på OSL?

PerJen

ScanFlyer Silver
Tidsfordriv på OSL?

Hei! Noen som har tips til tidsfordriv på OSL? Venter på SK4126 som går klokken 2200 og gale meg har jo allerede sjekket inn og gått gjennom secuirty.

Har vært på Flysim Lan og i år som sist har jeg selvfølgelig valgt det siste flyet til Bodø.

Har prøvd å bli overført til tidligere fly men dette er ikke mulig.

Re: Tidsfordriv på OSL?

Ta deg en rusletur rundt omkring. Det er ingenting i veien for å gå ut igjen fra sikkerhetskontrollen. Er det ikke noe du kan hvile øya på da :lol:

Geocaching!! Osl har sin egen cache som kan finnes ved å løse noen oppgaver. Forutsetning er selvfølgelig GPS, og en konto på geocaching.com er heller ikke å forakte ( hvilket er gratis)

er vel der man går for å komme til ankomstområdet sånn at man kan gå ut å trekke luft på utsiden :)
Hvis man vil ut er det da enklere aa benytte utgangen i midten av sikkerhetskontrollen. Ingen tollissues innenriks.

For oss utenforstående; Hva er på/ved G22?

Du får spørre hun som er interessert i det, men det innebærer vel litt kribling i østrogenet der diverse uniformer kommer spradende ut.. ;)

Selv pleier jeg å sette meg et sted med god utsikt over flyplassen og følge med på flytrafikk eller se en film. For folk med dårlig batteri på PC finnes det vel ca 2 støpsler i hele terminalen. Du kan evt. drepe tid ved å prøve å finne dem :)

Jeg har funnet vertfall et støpsel :D

Helt i enden av innenlandsterminalen rett ved siden av døra som går ned til propellavdelingen. Når en står vendt mot vest vil de være nede til venstre.
Eneste problem er at en blir litt sår i baken etter et par timer på tregulvet der.

Du får spørre hun som er interessert i det, men det innebærer vel litt kribling i østrogenet der diverse uniformer kommer spradende ut.. ;)

Å don't come here being mister uskyldig.... Dere mannfolk er av samme ulla, så det så! :p

Personlig trives jeg (helt ærlig) best heeelt i enden av innenlands, er stille og rolig der. Lite folkeansamling, så man kan legge seg og sove litt :)

Hehe... tenkte nå på den mannlige porsjonen som kommer ut. Det som kommer trippende ut i en rekke etterpå er vel ingen imot :)

Back