Tidlig god morgen på vei til DXB

Re: Tidlig god morgen på vei til DXB

Ja, her oppe er banen ryddet, alle andre flyselskaper satt på bakken, gullklokka funnet frem og.. neeeeida, verden stopper ikke helt opp pga EK, men det er alikevell litt stas å være på jobb på første flygningen.

131.925 er ryddet så det bør være mulig å komme igjennom, kaching og god tur til alle ihop! :up:

Go'morn fra Snillfjorden, 14 grader og REGN i dag.....sånn til en forandring. :) Blir en rolig dag i dag, og skulle mer enn gjerne vært på OSL for å se EK159 som nå klokken 09.21 nærmer seg den russiske byen Voronezh. Til dere som skal til OSL eller med flyet til DXB, ta gjerne bilder om mulig, hadde vært moro å se bilder fra dagens store happening. :D

Ønsker alle #avgeeks en topp dag, og til DXB-passasjerene; God tur til ørkenlandet. :) PS: Kapteinen på EK159 er forresten norske Tommy Pedersen( 51 ) som har 13 år bak seg i Emirates. :)

Last edited:

Morn frå Trondheim. Ein viss korrelasjon med veir og humør idag (merkeleg det der!). Har ein eksamen som heng over meg. Ti dagar igjen. Håpar eg. Så idag har eg skifta ut kontoret med kjøkkenbordet for å sjå om dagen kan bli prega av litt mindre avbrot og forstyrringar idag.

Skulle gjerne vore på EK-tur idag, men eg får heller sjå fram til langturen om ein tre-vekers tid.

Have a good one!

Go'morn fra Snillfjorden, 14 grader og REGN i dag.....sånn til en forandring. :) Blir en rolig dag i dag, og skulle mer enn gjerne vært på OSL for å se EK159 som nå klokken 09.21 nærmer seg den russiske byen Voronezh. Til dere som skal til OSL eller med flyet til DXB, ta gjerne bilder om mulig, hadde vært moro å se bilder fra dagens store happening. :D

Ønsker alle #avgeeks en topp dag, og til DXB-passasjerene; God tur til ørkenlandet. :) PS: Kapteinen på EK159 er forresten norske Tommy Pedersen( 51 ) som har 13 år bak seg i Emirates. :)
Det blir nok en del bilder ja, du kan følge med på live-rapport her: http://forum.bonusfeber.no/threads/live-rapport-bonusfeber-no-i-dubai.1566/ :)

Sjekket akkurat inn. BN 23.... Teller de nedover... ?

Sjekket akkurat inn. BN 23.... Teller de nedover... ?

Artig for oss som er interresert i slikt :)

Seq or bn er jo bare der som er referanse og mulig kryssjekk. Normalt og historisk så ha dette kommet i rekkefølge av innsjekk. Forsi det er enkelt og oversiktlig. I tillegg til at datasystemene taklet det lett.

EK har nok en annen måte å gjøre det på.
Satser på at Michael eller Thomas kan gi oss et svar ved anledning :)

S

Siste Nr 1 oppgradert til F i denne åpningsflight ?^_^

Mornings. Oppe i 3-tiden i natt for og sende avgårde et stk lillesøster til SYD. Heldigvis ikke misunnelig at all. Shorts er tatt på, dels pga trass, dels pga jeg hadde en halvbrukt en liggende framme. Så er det jo heldigvis ikke så mye mer enn 3 mnd igjen i semesteret og så fort man er ferdig med eksamen så er det bare å hoppe på første og beste fly til AKL og så blir man der nede i de trakter til neste semester starter igjen.

Og der, klokken 11.42 norsk tid var flyet inne i norsk luftrom, spennende. :) Lander om ca 17 minutter.

God formiddag fra OSL loungen. Har åpnet svært forsiktig med et glass Champis og en øl og er meget Klar for tur med bonusfeber.no
Ha en fin fin tirsdag da.

God morgen fra Hyatt Regency i New Brunswick, NJ. Etter litt oppdatering på Emirates-happening er det straks klart for frokost. Deretter blir det nok jobb resten av dagen. Ønsker alle forumister en kanontur til sandkassa!

God tirsdag til dere alle. Godværet i dag er en glede. :)

God tur til alle dere som skal til Dubai med Bonusfeber og MegaDO :)
I dag er det jobben som kaller, så det var ikke mulig å være flyspotter engang da flyet landet. Men en forskjøvet lunsjpause gjorde at jeg fikk se at den kom på flyradaren..
Tar nok en tur for å fotografere en Emirat en dag seinere i uka.

God ettermiddag fra Aberdeen,
Travel dag her over på øya etter ankomst med SK4611.
Håper å bli ferdig med møteaktiviteter og annet slik at jeg rekker 4616 i retur senere på dagen.
Ha en fin dag videre folkens.

Artig for oss som er interresert i slikt :)

Seq or bn er jo bare der som er referanse og mulig kryssjekk. Normalt og historisk så ha dette kommet i rekkefølge av innsjekk. Forsi det er enkelt og oversiktlig. I tillegg til at datasystemene taklet det lett.

EK har nok en annen måte å gjøre det på.
Satser på at Michael eller Thomas kan gi oss et svar ved anledning :)

S

Hepphepp!

Såvidt jeg har skjønt så kalles det ikke for seq. no eller BN. no i DCS systemet til EK, som forøvrig heter MACS. Alle passasjerer har et slags "ref.no" som allerede ligger der lenge før check-in. Dette nummeret er det som havner på BP som seq.no.
Vet ikke hvordan systemet gir folk de nummerene heller dessverre.

Ble ikke den beste starten i dag forøvrig. 57 minutter delay på en inaugural flight er ikke så heldig.
Menmen, vi prøver igjen i morgen! :up:

Hepphepp!

Såvidt jeg har skjønt så kalles det ikke for seq. no eller BN. no i DCS systemet til EK, som forøvrig heter MACS. Alle passasjerer har et slags "ref.no" som allerede ligger der lenge før check-in. Dette nummeret er det som havner på BP som seq.no.

Ble ikke den beste starten i dag forøvrig. 57 minutter delay på en inaugural flight er ikke så heldig.
Menmen, vi prøver igjen i morgen! :up:

Fungerte boarding etter klasser ellle prøvde alle å boarde samtidig?

Fungerte boarding etter klasser ellle prøvde alle å boarde samtidig?

Både og. Er så veldig små områder på OSL, så man må være flink til å flytte folk til riktig kø.
Går seg til.

Back