There's only one UNITED!

Re: There`s only one UNITED!

Dette minner meg om en historie jeg hørte om en britisk journalist (mulig det var musiker han var, men skitt au...) som var City-tilhenger, som på tur i USA nektet å fly med United... :)

Dette minner meg om en historie jeg hørte om en britisk journalist (mulig det var musiker han var, men skitt au...) som var City-tilhenger, som på tur i USA nektet å fly med United... :)

Han City tilhengeren sliter nå da laget hans spiller med United på draktene sine. Og spiller på United stadion.

Er jo fake da :p Ser at "Leeds" ikke følger kurva til flykroppen! Men morsomt var det. :D

Er jo fake da :p Ser at "Leeds" ikke følger kurva til flykroppen! Men morsomt var det. :D

Eh, ja - det er jo mitt bilde og eg som har "tagga" det... Det var jo liksom ikke for at noen skulle tro at det var slik i virkeligheten:-)... Kun et lite gledesutbrudd over at man nå kan følge Leeds på TV2 og at de ødela seriestarten for Ståle Solbakken...!

H

Han City tilhengeren sliter nå da laget hans spiller med United på draktene sine. Og spiller på United stadion.

Javel? Det er mulig det står United noe sted på draktene, men hovedsponsor er Ethiad Airways og stadion heter Ethiad Stadium...;)

Ikke helt som Someone sa, Etihad (اتحاد) betyr union eller føderasjon.

مانشستر يونايتد - de av dere som lurer på hva dette er, så er det Manchester United på arabisk. Har en bekjent som er City-fan og jobber på MAN. Han skiver konsekvent Uni-Ted når han omtaler det selskapet :)

Ikke helt som Someone sa, Etihad (اتحاد) betyr union eller føderasjon.

مانشستر يونايتد - de av dere som lurer på hva dette er, så er det Manchester United på arabisk. Har en bekjent som er City-fan og jobber på MAN. Han skiver konsekvent Uni-Ted når han omtaler det selskapet :)

Union eller føderasjon er jo det samme som United.

Union eller føderasjon er jo det samme som United.

Språkene er forskjellig. I Europa (EU) er definitivt ikke føderasjon og union det samme, men det er det på arabisk. På engelsk er det å bare bruke United halve forklaringen. Er det United States of America, United Arab Emirates, United Kingdom, United Nations eller United Airlines som menes?

... og Manchester United, Sheffield United, Southend United, Carlisle United, Ebbsfleet United, Torquay United, West Ham United, Scunthorpe United, Hinckley United, Newcastle United, Maidenhead United, Rotherham United, Hartlepool United, Boston United, Hartlepool United, Peterborough United, Cambridge United, Colchester United, Oxford United ... og Dundee United, Airdrie United, Ayr United, Barmouth & Dyffryn United og Ballymena United

Last edited:
Spiller det fotball på de britiske øyer da? Det nærmeste fotball de forenede bakere kommer er hvetebollene deres før de stekes.

Back