• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

The never ending story about FR

Til syvende og sist er det vel en smakssak. Jeg ønsker meg en lettvint reise, og der mener jeg at nettverksselskapene (SAS, BA, LH, m.fl.) gjør det bedre enn LCC's som Ryanair. Et selskap som tar ansvar ut over hva de er lovpålagt er heller ikke å forrakte.... ^_^
(Om CK ikke alt har gjort det, så kan han videreformidle min takknemmlighet til SAS ref. Bangkok. Å reise med SAS gjør jeg gjerne igjen ;) )

Det er vel nettopp dette som er poenget. Pris er ikke alt, men for noen betyr pris noe mer enn for andre. Noen kan velge å betale X kroner mer for "lettvint" reise, mens andre velger å påta seg ekstrabelastningen med en noe mindre lettvint reise mot å spare Y kroner (sannsynligvis for at man enten ekstrabelastningen med en noe mer komplisert reise ikke er en så stor belastning for noen, og/eller at budsjettet er begrenset slik at man må påta seg denne belastningen). Hva den enkelte velger vil jeg vel si er den enkeltes sak, og jeg synes vel det er litt vanskelig å moralisere over andres valg i så måte. De gjør jo ikke noe som er ulovlig...:)

Back