TOS
ScanFlyer Mile High Club
Til syvende og sist er det vel en smakssak. Jeg ønsker meg en lettvint reise, og der mener jeg at nettverksselskapene (SAS, BA, LH, m.fl.) gjør det bedre enn LCC's som Ryanair. Et selskap som tar ansvar ut over hva de er lovpålagt er heller ikke å forrakte.... ^_^
(Om CK ikke alt har gjort det, så kan han videreformidle min takknemmlighet til SAS ref. Bangkok. Å reise med SAS gjør jeg gjerne igjen)
Det er vel nettopp dette som er poenget. Pris er ikke alt, men for noen betyr pris noe mer enn for andre. Noen kan velge å betale X kroner mer for "lettvint" reise, mens andre velger å påta seg ekstrabelastningen med en noe mindre lettvint reise mot å spare Y kroner (sannsynligvis for at man enten ekstrabelastningen med en noe mer komplisert reise ikke er en så stor belastning for noen, og/eller at budsjettet er begrenset slik at man må påta seg denne belastningen). Hva den enkelte velger vil jeg vel si er den enkeltes sak, og jeg synes vel det er litt vanskelig å moralisere over andres valg i så måte. De gjør jo ikke noe som er ulovlig...