• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

The demise of British Airways?

Det er ikke KLM du blander med? De mener jeg at hadde det.

KLM har 3-4-3 i eco i sine 777-300. American Airlines også. Såvidt jeg har fått med meg er det ingen planer å gjøre noe med BA sine 777-300, og det er vel først og fremst den konstante sutringen om at F er et topp business-produkt og at CW er ubrukelig som går sin gang. Hvis ting er så gale er det vel bare å finne et annet selskap og tenke at livet er for kort til å sutre på at blomsten på dassen i F er vekke.

#rantover.
 
Jeg mener at BA sin Club World fortsatt er konkurransedyktig i forhold til pris. Det er svært få av konkurrentene som kan tilby den samme graden av privacy som det et vindus-sete i CW gir. For meg trumfer det veldig mye annet. De er også i ferd med å rulle ut nye og forbedrede amenities og catering. Så for meg er det fortsatt BA all the way. Jeg synes jeg får bedre value for money ann de fleste andre selskaper på de rutene jeg flyr.
 
Back
Top