The American dream - en reise med kongeørner og spurver

SpottAir

ScanFlyer King
The American dream - en reise med kongeørner og spurver

Nå er det ikke lenge til avreise, kl. 06.45 med AF1275, så er det videre med A380!

Re: The American dream - en reise med kongeørner og spurver

I First class, eller?? :colgate:

BF:cool2

Nei.... Sitter og venter pa ombordstigning ved gaten, det blir 777-300, ikke A380.

Å neii! Jeg som hadde gledet meg til bilder fra A380. Men da får vi krysse fingre for returen. Bon voyage! :)

Jeg kan fortelle kort om forste leg, det var ganske rolig, noe turbulens og et brett med (Tine!) youghurt, en liten croissant og en sandwich med ost og skinke. Kom frem ca. 20 minutter sent, etter en 30 min forsinkelse fra OSL.

Mer trobbel her, flighten er 1 time forsinket, og vi er innenfor sikkerhetssperringene. Innenfor sperringene er det ikke noen mulighet til a kjope snacks og drikke, og de vil ikke slippe oss ut til kiosken rett utenfor sperrene. Nar jeg spor gateagentene om de kan hente noe snacks og vann, sa sier de ''not possible, not possible!''

KAn de ikke hente litt vann og kjeks, i hvertfall? Det star business passasjerer her som er helt forferdet!

Last edited:

Utsatt til 15.15, vi har fatt drikke og snart kommer smorbrod.

Synd du ikke fikk med deg A-380. Jeg skal fly A-380 fra CDG til JFK i neste uke, og jeg skal ikke ha noe flybytte da nei. Som den gode flyentusiast jeg er, tok jeg et senere fly fra CDG enn noedvendig for aa faa med meg luftens nye kjempe.

Last edited:

Jeg kan fortelle kort om forste leg, det var ganske rolig, noe turbulens og et brett med (Tine!) youghurt, en liten croissant og en sandwich med ost og skinke. Kom frem ca. 20 minutter sent, etter en 30 min forsinkelse fra OSL.

Det er vanlig med norske produkter paa utenlandske selskap naar avgang er i otta fra en norsk flyplass og flyet har overnattet i Norge.

Takk for turen så langt. Selvsagt utrolig kjedelig når man hadde forventet selveste A380. Håper smørbrødene smake. Blir sikkert en fin tur med 777 også. Godt tur videre!

Jeg skal fly A-380 fra CDG til JFK i neste uke, og jeg skal ikke ha noe flybytte da nei.

.. og jeg skal motsatt vei neste fredag. Vil heller ikke ha noe bytte ... :old

Og jeg om tre uker i morgen... Nei takk...... Men får de snart ikke levert en til.. Som kan stå som reserve utpå tunet et sted..:colgate:

Edit: Noen som vet hvordan regulariteten har vært i de tre mnd den har gått på JFK ?

De har to nå, og de går på både JFK og JNB. (Startet i går visst).

He, he, hvilket destinasjon er viktigst dersom en må kansellereres ?:spin

Foppballen har jo ikke startet ennå :::

Litt bilder fra utreisen:

016.jpg

(Sandwich, Croissant, Yougurt, Vann, Varm Sjokolade)

030.jpg

Vinduet lagde en ganske morsom effekt (CDG)

035.jpg

Underholdningssystem (777)

037.jpg

Meny

038.jpg

Inni

039.jpg

045.jpg

Kylling

046.jpg

Kontroller (Noe utdatert)

052.jpg

Bizniz :)

065.jpg

Måltid Nr.2

Last edited:

Flott rapport, minner mye om min tur for 1 mnd siden. A380 er flott...hvor skal du sitte?

Samme flight som LN-MOW..

Back