Thank God its Friday!

Dagen startet i en Fiat 500 i Stavanger før en 737 fløy meg over fjellet til hovedstaden. Her vinket vi farvel til vår 6. Alfa Romeo og tok i mot vår første Lancia...blir vel en av de sjeldne fredager i mitt liv hvor jeg ikke drikker vin... Nå skal vi ut å kjøre...

Ha en fortsatt fin fredag!

Er ikke helg før neste uke på meg. Nå skal 3 nattvakter på OSL gjøres unna, og som seg hør og bør har kroppen blitt omstilt fra dag til natt. Ha en fortreffelig VM-helg.

God kveld fra godstolen. Testet litt østen-mat under spor 1 (eller 4) på Lysaker st i dag. En helt grei avslutning på arbeidsdagen siden man også kunne skylle ned det hele med en øl. Ser ut som været i helgen innbyr litt hjemmejobbing før neste uke byr på blanda drops: 737, E190, A330 og 757. Greit å fly litt, men det kan fort bli litt for mye - så får jeg håpe jeg ikke blir sittende vekterfast(tm) en eller annen plass neste uke. Innimellom skal man visstnok også klemme inn et strategi-møte i Oslo øst på tirsdag kveld. Men nå - :cheers:

God kveld fra et fortsatt så regntungt Oslo... Idag fikk man gladnyheten at det ikke blei noen eksamen verken i skriftlig eller muntlig i år, og takk hva enn som er å takke for det! Selv med en presentasjon av journalistarbeid jeg har gjort, vil det bare bli bonus - for nå er det ferie for meg! hoho! :D (Nytes frisk, hehe)

Fra sutring om vær den ene kvelden, til rett og slett elsk over landsdelen og været. Har vært på en fantastisk fjelltur med ei venninne i kveld. Sol og 12-14 grader, vi hadde fjellet for oss selv og hundene løp løst. Flott terreng og nydelig utsikt på toppen, hvor vi spiste kveldsmat og koset oss i en liten time :love:

4691683466_fd02b366c0.jpg

4691048339_95b495f909.jpg

Last edited:
Back