Thank God its Friday!

LN-TIB

ScanFlyer Gold
Vel, egentlig ikke tatt kveld ennå, men får ikke skrevet stort i morgen. Akkurat ferdigpakket for drøye 2 uker med fotball og Sør-Afrika med avreise om noen timer.

Ha en fortreffelig fredag alle sammen!

Re: Thank God its Friday !!

Må du ikkje bli tadd livet av der nede! Og hei litt på Tyskland førr mæ :colgate: Ha en flott flott tur, littebittegranne sjalu.

God morgen fra Nakhodka. Blir nok lite fotball-VM på meg i år. De fleste kampene går midt på natten, og da prioriterer jeg soving. Noen kamper skal det nok bli likevel..

Her er det tid for lunsj nå, så det er fortsatt knappe 7 timer igjen av arbeidsdagen. Blir nok sikkert et par øl i kveld, men ikke for mange. Er jobb igjen kl.8 i morgen tross alt.

God morgen fra Forus!

Da var det fredag gitt. Ikke noe spesielt å melde i fra om. Men nå er det på tide med en ny kopp kaffe før jobben fortsetter.

Ha en fin dag forumister! :)

En riktig god fredags morgen

Barna er våkne, og nå blir det å lage litt frokost til små og store. Må bare få mor ut av døren.

Om litt blir det å sette kursen mot OSL, hvor den unge damen skal til Tromsø med farmor i dag. Noe hun har gledet seg til i lenge. Siste dagene har vi måtte lese den lille boken om flyplassen hver kveld. Tror at pappa har greid å smitte henne litt med (fly)galskapen.

Ønsker alle en riktig god helg

S

God morgen fra Oslo. Møter, møter og flere møter står på programmet i dag før jeg kan ta helg. Men aller vikigst: idag starter fotball VM :D Selv om det er usikker hva jeg får med meg av dagens kamper siden jeg får besøk i kveld, og bør nok rette fokuset mot noe annet ;) God helg

God morgen fra Restaurant "Catch me if you can" på Color Lines SuperSpeed 1 strax på vei mot Hirtshals!

I morgen skal det arrangeres sandvolleyturnering for 220 folk, så det skal nok gi helga ben å gå på! Regn i dag, men sol i morgen!

T-6, og nå skal jeg pinadø ikke ha noen vekterstrekt oå flyplassen!!!

BF:cool2

God morgen fra Helsfyr..
Har greid å fått dratt beina på jobb idag også.
Klar for dagens gjøremål, satser på å komme seg hjem til en normal tid. Har tross alt en åpningskamp i fotball-VM å rekke :)

Ha en bedre Fredag alle sammen...

God morgen fra hovedstaden.

Her er fopalldrakta tatt på etter ordre fra høyere hold og da man kom på jobb stod det en flaske med noe sprudlende på pulten og ønsket meg velkommen :p

Kl 14 skal man få enda mer mat og drikke på Kontraskjæret hvor man skal være med på et arrangement som er viet VM.

Ha en finfin fredag!

God formiddag fra Forus,
Noe grått her i sørvest i morgentimene. Godt det er ukens siste arbeidsdag , noe trøtt i trynet etter gårsdagens SVG-ABZ-SVG tur med LN-RPE og LN-WFT.
Det blir en del rapportskriving før det blir helg.
2 jobbturer til i neste uke så er det tid for ferie i 3ukers tid der havet blåner og vinen er lett tilgjengelig.
Ha en fin dag folkens.

God formiddag fra TOS.

ikke sludd idag, men sol og delvis skyet - kan fortsatt ikke kategoriseres varmt:
http://weather.cs.uit.no/

6 timer til avspark......

Ellers fikk lillepia på 3,5 sitt EBG kort i posten forrige uke etter retro-reg av et par TG flighter i påsken - noen yngre her? (mora er super-misunnelig :D og ergrer seg over sin dumme årsperiode i EB)

God dag fra Gamlebyen. Siste dag med sykmelding og medsiner. Det bør vel feires. Ikke så mye på taptet, men noen papirer skal leveres forretningsfører og et TV-opptak skal leveres en bekjent. Innledende VM-kamper blir nok bare sett på med et kvart øye her huset. God fredag !

Våt dag i Sandefjord, noe som betyr at man kan sitte inne å se fotball uten å få dårlig samvittighet. :p Hadde vært morsomt om Sør Afrika åpnet festen med seier, selv om man må se kampen på svensk tv. :rolleyes:

God morgen fra Oslo. TGIF! Snart bærer det på jobb, før man skal på hyttetur til Kragerø i helgen. Blir bra. Ha en flott dag folkens!

Hjemmehelg denne helgen og det vanker middag med frøken og mine foreldre ett eller annet sted. Neste helg derimot blir det Kafka!

"God" morgen fra Oslo!

Dårlig vær og dårlig helse. Har bihulebetennelse og det er ikke spesielt behagelig å være på jobb.

Ettermiddagen skal brukes til å slappe av... og muligens se åpningskampen på tv.

G'morgen fra solfylte Mosjøen! Her har jeg sovet lenge ettersom jeg har kveldsvakt. Deretter blir det kort natt før jeg sitter på 06:29-avgangen sørover mot Bergen.

Nå blir det å strekke litt på beina og kanskje ta en kaffe på Cafe Unami ...

G'morn fra Maura. Straks klar for siste innspurt før helgen, som skal tilbringes (mest sannsynlig) på en grillfest med kolleagaer på lørdag, og deretter i Frognerbadet med Mark Knopfler på søndag. Tror det blir en grei helg :).

Å ja, også kom jeg på at billettene til Francis Rossi's (han fra Status Quo) sin solokonsert på Rockefeller i September ligger ute nå. Billettservice, here we come :drink.

Hadde vært morsomt om Sør Afrika åpnet festen med seier, selv om man må se kampen på svensk tv. :rolleyes:

Er faktisk en liten verdenspremiére på gang i dag. Åpningskampen mellom Sør-Afrika og Mexico streames live på Fjaseboka :cool: Vi får se hvordan teknikken fungerer når kampen sparkes i gang når tidenes første VM-kamp i fopall skal streames på Facebook.

Sosiale medier spiller en stadig viktigere rolle. VM-åpningen mellom Sør-Afrika og Mexico sendes på Facebook.
http://fotball.aftenposten.no/vm2010/article171790.ece

www.facebook.com/viasatfotball

:drink

Last edited:
Sovemorgen på Nærsnes. Må være pga. været. Egg og skinke til lunsj ble det, og nå skal man snart avsted for å levere tøy til rens. Resten av dagen tas på sparket.
Ha en fin dag.

Back