THAIs nye F/C/Y-class på A380

kimmam

ScanFlyer Blue
Medlem
THAIs nye F/C/Y-class på A380

Her er en video som viser TG sitt nye interiør på de kommende A380. Synd det er 6-7 år for seint, men fortsatt en forbedring fra nåværende produktER!

http://www.youtube.com/watch?v=O6Us4r02JRk
THAI A380-800 presentation. Showing the interior of THAI A380's Royal First class, Royal Silk class and Economy class. The first THAI's A380 will be delivered on august 2012...

Re: THAIs nye F/C/Y-class på A380

Her er en video som viser TG sitt nye interiør på de kommende A380....

Hei, takk for video...grei presentasjon av Thai sine kommende A380 dette her...
Ser jo veldig bra ut for First & Bizpax, er dog litt mer skeptisk til "bare" 32` pitch i Y....:drunk:.. selv om selve setet har blitt noe bredere, som i og for seg er en forbedring vil jeg si.

.... Synd det er 6-7 år for seint, men fortsatt en forbedring fra nåværende produktER!

Enig, dette er synd...

Fin video. Business class kabinen så jo veldig bra ut.

La imidlertid merke til at de skrev at man skulle kunne bruke mobiltelefon. Sms var eget punkt, så det handlet helt klart om snakking. Ser ikke veldig frem til det på langturer altså.

Når får TG levert sin første A380 og er det offentliggjort hvilken rute(r) den skal gå?

Fin video. Business class kabinen så jo veldig bra ut.

La imidlertid merke til at de skrev at man skulle kunne bruke mobiltelefon. Sms var eget punkt, så det handlet helt klart om snakking. Ser ikke veldig frem til det på langturer altså.

Ser poenget ditt - men vil dette bli så mye mer irriterende enn vanlig tale? Regner med at høye "morsomme" ringetoner vil folk stort sett også droppe.

Ser poenget ditt - men vil dette bli så mye mer irriterende enn vanlig tale? Regner med at høye "morsomme" ringetoner vil folk stort sett også droppe.

Det kommer vel litt an på. I Business og First er det ikke sikkert det behøver å bli så ille. Men i Economy tror jeg ikke det blir så trivelig. En annen ting er at folk har en tendens til å snakke ganske mye høyere i mobilen. Det merker man godt når folk sitter i setene og ringer under boarding.

Det kommer vel litt an på. I Business og First er det ikke sikkert det behøver å bli så ille. Men i Economy tror jeg ikke det blir så trivelig. En annen ting er at folk har en tendens til å snakke ganske mye høyere i mobilen. Det merker man godt når folk sitter i setene og ringer under boarding.

Enig - pluss at man bli jo veldig nysgjerrig på hva den i andre enden sier? ;)

Er egentlig ikke noe begeistret for den nye layouten i business. Hvis den blir slik den er fremstilt i videoen blir mye av det "intime" borte, ettersom kabinen er såpass stor. Det de må gjøre er å sette inn noen skillevegger. Liker heller ikke patenten på bordet. Alså det at det bare hengsles opp etter veggen ser billig ut. Men det er min mening. Også litt usikker på plassen mellom de to midterste setene. Ser ut til at de er veldig nærme hverandre.

Kommer det med å snakke i mobiltelefon ombord til å bli noe stort egentlig? Minuttprisene blir vel ganske høye.

Når får TG levert sin første A380 og er det offentliggjort hvilken rute(r) den skal gå?
Hvis jeg ikke husker feil blir de første levert august 2012 og skal brukes på BKK-LHR.

LHR/FRA/ZRH/CDG og NRT er oplagte

Hilsen Ole

CPH burde vel også være oplagt, hvis lufthavnen havde faciliteter til at modtage A380 - OG hvis de kunne sælge F-billetter fra Skandinavien...

LHR/FRA/ZRH/CDG og NRT er oplagte

Hilsen Ole

Tja, ZRH har kun en daglig med 346 i dag. Hadde den hatt behov for noe større hadde den fått 744. CDG har 10 ukentlig med 77W, kanskje den daglige blir erstattet med 388, evt øker de den til 2xdaglig med mindre materiell.
NRT kan godt få en rundtur med 380, i dag flyr de flere typer materiell (77W, 772 og 744) pluss 345 til HND.
Tipper LHR, så FRA, så kan det bli en av destinasjonene der volum er mer interessant enn to daglige frekvenser (low yield).

Forøvrig ser interiøret greit ut, suiter som 77W og staggered business som Swiss og All Nippon.

Jeg leste på Flyertalk at noen hevdet at når TG nå skal oppgradere de nyeste 747-400 maskinene (de som brukes på ARN/CPH) vil det bli med de samme C og F setene som brukes på deres nye 388.

Noen som vet noe mer her??

BF:cool2

Jeg leste på Flyertalk at noen hevdet at når TG nå skal oppgradere de nyeste 747-400 maskinene (de som brukes på ARN/CPH) vil det bli med de samme C og F setene som brukes på deres nye 388.

Noen som vet noe mer her??

Det er det som står ja, og da skal de flyene over på mer lukrative ruter. CPH/ARN kan forvente å få fly med F/C som i dag går på LHR/FRA/MUC osv, dersom de fremdeles går med 747 i 2012-2013.

Det er det som står ja, og da skal de flyene over på mer lukrative ruter. CPH/ARN kan forvente å få fly med F/C som i dag går på LHR/FRA/MUC osv, dersom de fremdeles går med 747 i 2012-2013.

Siden det ikke er noe marked for F fra CPH/ARN, kan vi vel forvente at de bytter ut 747 med 777 på disse rutene vil jeg tro. Det betyr dessverre slutt for Premium Economy med Thai. Jeg tviler vel på at TG vil opprettholde dette tilbudet på bare 2 ruter.

Har de ikke dette tilbudet på langrutene til USA også, da?

Har de ikke dette tilbudet på langrutene til USA også, da?

De hadde det når de fløy BKK-LAX/JFK fra BKK, men de la vel ned JFK ruta. Det var på deres A345 de hadde en liten seksjon med Premium Eco, men setene var jo av en mye simplere art en den de har på 744, så det er nesten ikke sammenlignbart.

TG satt jo i starten inn A345 på ruta til OSL, og da solgte de jo Prem Eco seter så lenge det varte!

Thai Airways Airbus A380 destinationer.

Hej.

Nu har Thai Airways offentliggjort kabinkonfiguration för bolagets sex Airbus A380-800.
Det blir totalt 507 stolar med fördelning 12F, 60C och 435Y.
F& C på övervåningen.

Enligt Thais CEO blir London och Frankfurt framtida A380 destinationer i Europa.
Vilka fler destinationer tror ni TG kan komma att flyga A380 till?

http://www.youtube.com/watch?v=O6Us4r02JRk&feature=player_embedded

http://www.ausbt.com.au/thai-airway...&utm_medium=flipper&utm_campaign=home-flipper

Re: Thai Airways Airbus A380 destinationer.

De søkte om og få fly til osl det er ikke helt klart ennå men det ser låvende ut. :)

Back