Replying to Topic 'Thai upp till dagliga avgångar på ARN'
Jeg kan fornemme det er blevet trendy med små korte spydige kommentarer :lol
Jeg kan forsikre dig om jeg ikke ville have nogen indvendinger mod at Thai åbnede på OSL - så længe det naturligvis ikke går ud over frekvensen på CPH ruten :thumbup
Et oplæg med en ekstra aftenfrekvens på CPH 3x ugengtlig med A340-600 der fortsatte til OSL ville jeg ikke opponere imod :spin:
Originally posted by amatør
Og det er vel du også tenker jeg??Originally posted by PP
Originally posted by amatør
Tja, nå er vel lokalmarkedet fra Norge og Danmark til Thailand ganske likt, skiller vel ca 10000 i Danmarks favør.Originally posted by jikswoboB
Originally posted by MartinL
Er jo nok av eksempler på selskaper som velger å betjene andre skandinaviske hovedsteder MED konkurranse enn Osl hvor det på enkelte ruter er ingen....
Jo, men då syftar du på ARN och CPH som i vissa avseenden har tillräckligt stor lokal marknad för att bära flera sällskap på en och samma linje. HEL är en mindre marknad än både CPH och ARN, dessutom är det fler norrmän än finnar som reser till Thailand. OSL saknar direktlinje medan HEL inte gör det. Tycker mer talar för OSL än för HEL.
At Finnair visse dager om vinteren kjører to daglige til Bangkok, skyldes vel i stor grad nordmenn og svensker..
Husk på at en stor del af Sydsverige også indgår i lokalmarkedet for CPH - der er herved mange "lokale" svenskere som også benytter Thai ud af CPH. De er omend endnu mere vilde med at tage til Thailand på den anden side af sundet end vi er her i DK.
Hvad angår Thai og OSL, er det vel desværre sådan for jer, at Thai pt. ser det som mest rentabelt at benytte feed fra OSL til henholdsvis CPH og ARN - selvom der er et stor marked i Oslo området for flyvninger til Thailand - rent passagermæssigt ser det ikke ud at være noget større problem, da der jo er mange nordmænd på flyvningerne fra CPH og ARN. Så TG er sikkert på nuværende tidspunkt ganske tilfredse med situationen.![]()
Jeg kan fornemme det er blevet trendy med små korte spydige kommentarer :lol
Jeg kan forsikre dig om jeg ikke ville have nogen indvendinger mod at Thai åbnede på OSL - så længe det naturligvis ikke går ud over frekvensen på CPH ruten :thumbup
Et oplæg med en ekstra aftenfrekvens på CPH 3x ugengtlig med A340-600 der fortsatte til OSL ville jeg ikke opponere imod :spin: