G Giama3 ScanFlyer Blue 19 May 2011 #1 Thai på Søndag Jeg ser på Amadeus og Thai sine sider at Søndagsavgangen 22.05 er fjernet. Har Thai redusert på OSL? Er det begynelsen til tilbaketrekning fra Thai.
Thai på Søndag Jeg ser på Amadeus og Thai sine sider at Søndagsavgangen 22.05 er fjernet. Har Thai redusert på OSL? Er det begynelsen til tilbaketrekning fra Thai.
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 19 May 2011 #2 Re: thai på Søndag Sommer er lavsesong til Thailand, så det kan godt være de reduserer litt i sommermånedene. Men jeg vet ikke! BF:cool2
Re: thai på Søndag Sommer er lavsesong til Thailand, så det kan godt være de reduserer litt i sommermånedene. Men jeg vet ikke! BF:cool2
Tertit54 Scanflyer Green and white Medlem 20 May 2011 #4 Re: thai på Søndag Dreyer said: Flyr kun 5 ukentlige i sommersesongen. Click to expand... Jo, men de flyr jo vanligvis på Søndager, så i dette tilfellet er maskinen rett og slett kanselert, uten at jeg har sett grunnen for det.ld
Re: thai på Søndag Dreyer said: Flyr kun 5 ukentlige i sommersesongen. Click to expand... Jo, men de flyr jo vanligvis på Søndager, så i dette tilfellet er maskinen rett og slett kanselert, uten at jeg har sett grunnen for det.ld
G Giama3 ScanFlyer Blue 20 May 2011 #5 Re: Thai på Søndag Jeg ser også på Amadeus at ARN avgangen på Onsdag den 25.05 er borte? Det må sikkert være lavsesong som er grunnen.
Re: Thai på Søndag Jeg ser også på Amadeus at ARN avgangen på Onsdag den 25.05 er borte? Det må sikkert være lavsesong som er grunnen.