ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 21 Jul 2012 #4 Sånn skal det gjøres. Eneste som er litt i veien på første bilde er skiltet, men det ryker vel til vinteren allikevel :colgate: (les; ryker - går i fresen)
Sånn skal det gjøres. Eneste som er litt i veien på første bilde er skiltet, men det ryker vel til vinteren allikevel :colgate: (les; ryker - går i fresen)
J jumbo ScanFlyer Blue 21 Jul 2012 #7 ENGM 911 said: Sånn skal det gjøres. Eneste som er litt i veien på første bilde er skiltet, men det ryker vel til vinteren allikevel :colgate: (les; ryker - går i fresen) Click to expand... må nok få omplasert dette skiltet ja. skal sryke dette på neste skiltkontroll hos oss hehe
ENGM 911 said: Sånn skal det gjøres. Eneste som er litt i veien på første bilde er skiltet, men det ryker vel til vinteren allikevel :colgate: (les; ryker - går i fresen) Click to expand... må nok få omplasert dette skiltet ja. skal sryke dette på neste skiltkontroll hos oss hehe
J jumbo ScanFlyer Blue 21 Jul 2012 #8 putzmeister said: 777-300 er mektig, pene bilder.[/QU Heftig dame denna her. Takker og bukker Click to expand...
putzmeister said: 777-300 er mektig, pene bilder.[/QU Heftig dame denna her. Takker og bukker Click to expand...
J jumbo ScanFlyer Blue 21 Jul 2012 #9 inger said: Flotte bilder Inger Click to expand... Takker og bukker
G grindstein ScanFlyer Silver 22 Jul 2012 #13 Nydelige bilder av en fantastisk maskin. 777-300 er mektig, pene bilder. Click to expand... Hør hør folkens. Til og med en av forumets største Airbustroll liker T7. Nå står ikke verden til påske..
Nydelige bilder av en fantastisk maskin. 777-300 er mektig, pene bilder. Click to expand... Hør hør folkens. Til og med en av forumets største Airbustroll liker T7. Nå står ikke verden til påske..
N Nisse Newcomer 22 Jul 2012 #14 Men siste bildet er vel en 200ER,ser ut som det står Nakhon Sawan og det er HS-TJR,HS-TKF som er vist på bilde nr2 heter Lahan Sai tror jeg
Men siste bildet er vel en 200ER,ser ut som det står Nakhon Sawan og det er HS-TJR,HS-TKF som er vist på bilde nr2 heter Lahan Sai tror jeg
J jumbo ScanFlyer Blue 22 Jul 2012 #15 Nisse said: Men siste bildet er vel en 200ER,ser ut som det står Nakhon Sawan og det er HS-TJR,HS-TKF som er vist på bilde nr2 heter Lahan Sai tror jeg Click to expand... Stemmer d. d erb TJR som er vist på siste bilde. Bildet er tatt på fredag
Nisse said: Men siste bildet er vel en 200ER,ser ut som det står Nakhon Sawan og det er HS-TJR,HS-TKF som er vist på bilde nr2 heter Lahan Sai tror jeg Click to expand... Stemmer d. d erb TJR som er vist på siste bilde. Bildet er tatt på fredag