• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Thai og Nok planlegger nytt lavprisselskap

Someone

Moderator
Medlem
Da må de utvide Powerpointen sin, for i følge den dekker de alle segmenter ;)
 

Attachments

  • thai.jpg
    thai.jpg
    19.2 KB · Views: 721
Men logikken i følge dem skal være:
- Thai er premiumselskapet
- Thai Smile er regionalt light-premium
- NOK er innenriks low cost
- Da mangler de regional low cost
 
Men logikken i følge dem skal være:
- Thai er premiumselskapet
- Thai Smile er regionalt light-premium
- NOK er innenriks low cost
- Da mangler de regional low cost
Og da mangler long haul low cost og hva med et super premium?

Er kaptein kaos sjef i Thai? Dette virker like kaotisk som flåten til Thai der nesten samtlig flytyper og versjoner er representert.
 
Årsaken til Thais varierte flåte er jo velkjent ;-)

Jeg tror Thai er veldig opptatt av å dyrke Thai som premiummerke med widebodyfly og samtidig skille ut regionaltrafikken og innenrik i low cost og premium. Sånn ellers så er logikken og markedet noe annerledes i Asia.
 
Back
Top