Thai med knall åpning fra Osl

Re: Thai med knall åpning fra Osl

Det som er dumt med denne sjongleringen av flytyper er at det er umulig å planlegge utifra flytype. Det at man faktisk kan risikere å få en low yield 747 når man kjøper en business-billett er faktisk utrolig kjipt.

Det skal du ikke være redd for! På den 747'en får du den gamle typen First class seter som er helt utmerket å sove i! Og blir det en A346 får du etter all sannsynlighet nytt First class sete. Så da har du jo fått mer enn det du har betalt for uansett om de setter inn 346 eller 747!

Og det kan jo være greit å kunne sove greit, for servicen slutter så snart maten er fortært!:rolleyes:

BF:cool2

Det ultimate en kan håpe på i så måte er at HS-TGW eller en av søstrene tar turen og at en blir plassert i fremste kabin der. Bildene er fra flight mellom Bangkok og Chiang Mai i januar, hadde mulighet til å velge sete i First på web-innsjekk på denne innenriksflighten, mest lukseriøse, stilfulle kabinen jeg har vært i noen gang, kun 10 seter. Biz billetten kostet hele 700 norske kroner for en times deilig flight :-) Anbefales til de av dere som skal fly enten BKK-Phuket eller BKK-Chiang Mai, begge har daglige avganger m. 747, både i ny og gammel konfig.

Jeg skal fly Thai til vinteren til BKK og så skal jeg videre til KBV.
Kjøpte biz på turen BKK-KBV med Thai, den er satt opp med A300. Noen som vet hvordan de er på biz ? Vurderer og reise tilbake til BKK fra HKT, der bruker de jo A300,A330,B777,B747. Er lysten på å få flydd B747. Hva bør velges når jeg skal fly biz ?
Noen som har erfaringer med disse flytypene til Thai..?

SNSK

Flyr ikke TUI/Crossair endel flygninger mellom ARN og Thailand med 747-400 som er rimelig fullstappet med seter? (ala Japansk innenriks)

Tyvärr är det slut med dessa nu och det verkar inte bli en återkomst till hösten.

Jeg skal fly Thai til vinteren til BKK og så skal jeg videre til KBV.
Kjøpte biz på turen BKK-KBV med Thai, den er satt opp med A300. Noen som vet hvordan de er på biz ? Vurderer og reise tilbake til BKK fra HKT, der bruker de jo A300,A330,B777,B747. Er lysten på å få flydd B747. Hva bør velges når jeg skal fly biz ?
Noen som har erfaringer med disse flytypene til Thai..?

SNSK

A300 er flytypen med dårligest Biz produkt, gjelder både kabin, benplass og seter. 330 er helt topp for et par timers tur, selv om det ikke er liggeseter. Det finnes ny og gammel config. på både 747 og 777, sjekk hvilke som flyr de aktuelle avgangene til HGK, ny biz. på disse flyene er nok å foretrekke av alle alternativene.

Jeg fløy Thai A300 biz i fjor. Gamle seter og gammelt interiør. Men det var nok av plass (er 192 cm), og setene var behagelige. Ikke noe å sove i, men er helt greit for kortere turer.

Jeg fløy Thai A300 biz i fjor. Gamle seter og gammelt interiør. Men det var nok av plass (er 192 cm), og setene var behagelige. Ikke noe å sove i, men er helt greit for kortere turer.

Rekker nok ikke å sove på turen BKK-KBV, så at setene ikke er flat beds gjør nok ikke noe ;).

Back