• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Thai med betaling for Preferred seats

Ja, det er vel denne veien det går...

Men, Thai har ikke kommet med Pluss seter enda fra OSL.
Selv om Luftansa og andre selskaper satser mer og mer på Pluss (premium).
 
Ja, det er vel denne veien det går...

Men, Thai har ikke kommet med Pluss seter enda fra OSL.
Selv om Luftansa og andre selskaper satser mer og mer på Pluss (premium).



Thai har ikke Pluss, og fjernet det etter de tidligere gjorde et halvveis forsøk.
 
Det jeg mener er:
Tror du det er ca 10 år siden?

Og testet de det på bare på et wide body fly?

Beklager Someone, men jeg elsker detaljer når det gjelder fly :)
 
THAI hadde premium economy på sin(e) A340-500 for de lange turene til USA. Det var også med denne maskinen de startet sin OSL produksjon.
Så hadde de det på sine turer til
ARN og CPH, men da solgt de den bakerste lille Business kabinen som premium economy med Business sete og økonomi service.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Last edited:
Back
Top