Thai Intl

sk931

ScanFlyer Rusty
Kan se på billeder at på turist klasse hos Thai Intl er inflight underholdnings systemet "retro", altså ikke noget med en skærm i sædet foran dig....Det samme har Lufthansa....
Men TG har skærme på 1st og Business ligså LH
Hilsen
ole

Thai har da skjermer i setene på turist i noen av flyene. Bland annet Airbus A340-500 har skjermer i samtlige seter i alle klasser.

Kan se på billeder at på turist klasse hos Thai Intl er inflight underholdnings systemet "retro", altså ikke noget med en skærm i sædet foran dig....Det samme har Lufthansa....
Men TG har skærme på 1st og Business ligså LH
Hilsen
ole
JA undskyld skulle have nævnt at det er på deres B747 at det mangler
og det er netop en B747 vi skal med onsdag fra LHR..den er bytet fra dn A340-600
Hilsen
Ole

JA undskyld skulle have nævnt at det er på deres B747 at det mangler
og det er netop en B747 vi skal med onsdag fra LHR..den er bytet fra dn A340-600
Hilsen
Ole

Kan ikke danskene ta en tur via OSL istedenfor LHR og dra til BKK derfra, når vi har gjort det motsatt i mange år da? Da får man jo prøvd 345'en. Eller selges det ikke gjennomgående CPH-OSL-BKK?

Her er en smakebiter fra arbeidsplassen til gutta som jeg fikk lov til å ta i går tidlig etter elleve timer i lufta, og litt masing på en av vertinnene.

Jeg legger også inn et bilde for å vise sete/benplass i Premium Economy som jeg tok en tur bakover for å sjekke og prøvesitte. Det er bra plass med 42", selv om avod'en jo tar litt. Man rekker jo nesten ikke fram til den.

Blir nok flere turer på meg med den ruta der, hvis den overlever.

Attachments

• CIMG0851.jpg
    CIMG0851.jpg
    107.4 KB · Views: 576
  • CIMG0853.jpg
    CIMG0853.jpg
    103.6 KB · Views: 574
  • CIMG0835.jpg
    CIMG0835.jpg
    84.2 KB · Views: 574
Artige bilder. Så ut som crewet var en livlig gjeng. :)
Kan ikke danskene ta en tur via OSL istedenfor LHR og dra til BKK derfra, når vi har gjort det motsatt i mange år da? Da får man jo prøvd 345'en. Eller selges det ikke gjennomgående CPH-OSL-BKK?
Joda, det selges.

Oprindelig var TG911, som vi skal med en A340-600, men det blev ændret for en måneds tid siden...
Via OSL var også en mulighed, men der er udbuddet af sæder jo også betragtelig mindre
jvf at det er en A340-500....
Hilsen
Ole

ser bilden av cockpiten der er tre personer .
Eg trodde moderne flytyper har kun 2 piloter, men her ser eg tre stk.
Hva gjør den tredje personen i cockpiten ?

Jeg ser faktisk fire på det ene bildet ;).

På lengre ruter flyr man med tre, (eller flere), sånn at pilotene får hvile underveis.

Hej Ole,

Ja Thai's gamle 747 er ikke nogen stor oplevelse mht underholdningssystemet ombord - det er meget retro, så det var et lidt kedeligt bytte i fik der :-(

Det er bl.a. en af grundene til at jeg altid anbefaler folk at flyve med SAS på CPH-BKK, hvis prisen ellers er konkurrencedygtig. De 747'ere de bruger på CPH er efterhånden godt slidte. Dog er deres premium economy og biz ganske fin, men economy synes jeg ikke er noget særligt - specielt fordi jeg sætter stor pris på egen skærm istedet for de lidt tvivlsomme og flimrende 70'er retro skærme i loftet.

Benplads på economy er fin ligesom mad og service, men tag en iPod eller en god bog med :-)

Rigtig god tur...

På flygninger over en viss lenge kreves det flere enn 2 piloter pga hviletidsbestemmelser. Dvs man har en ekstra mann som tar over når en av de andre hviler. På enda lenger flygninger hender det også at man har krav om at det må være 4 piloter

Jeg ser faktisk fire på det ene bildet ;).

På lengre ruter flyr man med tre, (eller flere), sånn at pilotene får hvile underveis.

Riktig, det var fire.

Beklager litt dårlige bilder med mitt Exilim, men jeg liker det fordi det går i skjortelommen.

Gutta hadde det litt travelt med å pakke sammen, så det ble litt raskt prat og kun tre bilder.

Back