basejumper
ScanFlyer Blue
Utreise:
1. Oslo - Bangkok, kl. 13.30 Boeing 777-200ER
2. Bangkok - Singapore, kl. 08.00 Airbus A330-300
Hjemreise:
3. Singapore - Bangkok, kl. 21.00 Boeing 777-200
4. Bangkok - Oslo, kl. 00.35, Boeing 777-200ER
Først må ført få lov til å skryte himmelhøyt av Thai Airways, kjempe flott flyselskap.
Det er et ordtak som sier at de får det du betaler for, og dette stemmer med Thai.
Kanskje Thai koster en tusenlapp eller to mer en KLM eller Thai fra Stockholm, men så flyr også Thai fra Oslo et nesten helt nytt og kjempeflott fly av Boeing 777-200 ER, som er kun ca 3 år gammelt. Seteavstanden er på hele 34" på økonomi, og business setene er mer behagelig en Finnairs A340, og har større TV skjerm.
Turen fra Oslo til Bangkok tar ca 10 timer, og der man blir proppet innpå med det ene måltidet etter den andre. En gjenganger på den hvite duken er laks, et paradoks at her sitter vi med laks både på spisebordet og i lasterommet, som etter all sannsynlighet er fylt opp med rundt 20 tonn til Asiatiske spisebord.
Turen gikk over Sverige- Latvia - Russland - Kasakhstan - Usbekistan - Afghanistan- Pakistan - India - Burma - Thailand. Vi hadde litt turbulens men ikke noe av betydning.
Da vi landet grytidlig på morgenen i Thailand, landet vi selvsagt: SMOOTH AS SILK.
Flyet var helt fult, ca 99% belegg.
Fra Bangkok til Singapore var den en ganske annen flyopplevelse.
Airbusen A330-300 var ca 15 år gammel, og flysetene var ikke mye å skryte av. Tror nesten man like gjerne kunne hatt økonomiseter isteden. setene stod også tettere.
Men det verste var en ulyd i i ventilasjonsanlegget som fulgte oss helte turen.
Heldigvis varte denne turen bare ca 2 timer, før vi landet i Singapore T1.
Belegg ca 70%.
Pris ca 20 000,- per pers, tur / retur.
1. Oslo - Bangkok, kl. 13.30 Boeing 777-200ER
2. Bangkok - Singapore, kl. 08.00 Airbus A330-300
Hjemreise:
3. Singapore - Bangkok, kl. 21.00 Boeing 777-200
4. Bangkok - Oslo, kl. 00.35, Boeing 777-200ER
Først må ført få lov til å skryte himmelhøyt av Thai Airways, kjempe flott flyselskap.
Det er et ordtak som sier at de får det du betaler for, og dette stemmer med Thai.
Kanskje Thai koster en tusenlapp eller to mer en KLM eller Thai fra Stockholm, men så flyr også Thai fra Oslo et nesten helt nytt og kjempeflott fly av Boeing 777-200 ER, som er kun ca 3 år gammelt. Seteavstanden er på hele 34" på økonomi, og business setene er mer behagelig en Finnairs A340, og har større TV skjerm.
Turen fra Oslo til Bangkok tar ca 10 timer, og der man blir proppet innpå med det ene måltidet etter den andre. En gjenganger på den hvite duken er laks, et paradoks at her sitter vi med laks både på spisebordet og i lasterommet, som etter all sannsynlighet er fylt opp med rundt 20 tonn til Asiatiske spisebord.
Turen gikk over Sverige- Latvia - Russland - Kasakhstan - Usbekistan - Afghanistan- Pakistan - India - Burma - Thailand. Vi hadde litt turbulens men ikke noe av betydning.
Da vi landet grytidlig på morgenen i Thailand, landet vi selvsagt: SMOOTH AS SILK.
Flyet var helt fult, ca 99% belegg.
Fra Bangkok til Singapore var den en ganske annen flyopplevelse.
Airbusen A330-300 var ca 15 år gammel, og flysetene var ikke mye å skryte av. Tror nesten man like gjerne kunne hatt økonomiseter isteden. setene stod også tettere.
Men det verste var en ulyd i i ventilasjonsanlegget som fulgte oss helte turen.
Heldigvis varte denne turen bare ca 2 timer, før vi landet i Singapore T1.
Belegg ca 70%.
Pris ca 20 000,- per pers, tur / retur.
Attachments
Last edited: