Thai air Technician/photo's

MD95

Newcomer
Jeg hadde besøk av en tekniker fra Thai som heter Surasak Sumritkool...kallenavn"Jeab"
Han har noen bilder han vil vise på forumet...noen bilder er "fiksa"men de fleste er orginale.

Er det noen som har kommentarer, ta det på engelsk så kan han lese sjøl.

DSC_0769.jpg

DSC_0775.jpg

DSC_0783.jpg

DSC_0778.jpg

DSC_0747.jpg

DSC_0907.jpg

DSC_0887.jpg

DSC_0885.jpg

DSC_0937.jpg

DSC_0777.jpg

DSC_0707.jpg

DSC_0893.jpg

DSC_0910.jpg

DSC_1006.jpg

DSC_0853.jpg

DSC_0898.jpg

DSC_1288.jpg

DSC_0766.jpg

DSC_0891.jpg

DSC_0938.jpg

Mvh
Jeab/Lennart

Cimber Sterling sin 737-700 burde bli gitt ut som en modell. Jeg liker vikelig fargene på den maskinen. Nytt og moderne, men fremdeles veldig 'old fashion'....mmm good

Flotte bilder også

Nice shots Surasak! Love to see pictures of these beautiful, but challenging angles. Great quality too! :)

I'd say! Really nicely done, with good variation from inside OSL - and I must tell you, that T-7 looks awesome in those Thai colours! Thanks so mutch for sharing :D

Very nice photos!

I really like the six-wheel trucks of the triple seven!
As Boeing says on it's website:

The 777's landing gear is the largest ever incorporated into a commercial airplane.

Your de-icing series of the T7 is great. Especially the one with four visible trucks around.

Jeg hadde besøk av en tekniker fra Thai som heter Surasak Sumritkool...kallenavn"Jeab"
Han har noen bilder han vil vise på forumet...noen bilder er "fiksa"men de fleste er orginale.

Er det noen som har kommentarer, ta det på engelsk så kan han lese sjøl.

DSC_0707.jpg

Wonderful! Finally this one has been here in Oslo too !!

DSC_0891.jpg

Mvh
Jeab/Lennart

And thanks for psoting this one, I was one of those who was so lucky to fly with it when it left :)

Nice photos

Back