Thai A340-500 inside at OSL 22.06.09.

Enig, blir litt spennende å se hva som kommer på returen.

Jeg spurte om hvor det ble av osteutvalget, men de påsto at det var tatt ut også på CPH ruta. Nå fikk vi jo en tallerken med "fast" utvalg, og kunne jo da ikke bestemme hva og hvor mye man ville ha.

Reisefølget mitt spiste laks, og han skrøyt fælt av den. Jeg kunne se at han fikk mye, skåla var helt full.

Og returen er når?

Fine bilder fra dere begge! Savner bare noen fra cockpiten ^^) Tror du 3 ukers sommervikarer med adgangskort til hele flyplassen kan komme innom en tur også? :P

Her kommer noen bilder fra returen.

Legger inn et fra leg'en MNL-BKK først, for å vise at det går an å ha bedre service på Silk, enn å gi ut en tallerken med ost/frukt som er forhåndslaget.

Det samme gjald dessertbordet som ble trillet rundt på MNL-BKK, inneholdende kaker, sjokolade, cognac, Drambuie, Kahlua osv. På BKK-OSL fikk vi utdelt den desserten dere ser avbildet, og deretter spurt om vi ville ha cognac eller noe annet.

I praksis så er jo resultatet det samme, at du blir mett og/eller litt (mye bizflyer????) full, men stilen ved fremføringen er forskjellig.

Men du verden, å komme inn hos TG på Silk, gir jo en fin følelse, spesielt på tur ut, da feriestemningen er på topp.

På tur ut fra OSL gikk forresten crewet rundt flere ganger og spurte om vi hadde det bra og lurte på om det var noe de kunne gjøre for å få oss til å trives bedre. Og jo da, det kunne de, påfyll please!!!!

Her er bilder tatt i cockpit ved ankomst OSL, pluss et fra Premium Economy for å vise benplassen:
http://forum.scanair.no/showthread.php?t=47879

Knipset en flyplass før landing på turen ut. Er det ikke gamle Don Muang vi skuer der nede?

Attachments

• CIMG0788.jpg
    CIMG0788.jpg
    81.5 KB · Views: 181
  • CIMG0787.jpg
    CIMG0787.jpg
    72.2 KB · Views: 181
  • CIMG0826.jpg
    CIMG0826.jpg
    71.8 KB · Views: 179
  • CIMG0823.jpg
    CIMG0823.jpg