Thai 747-400 HS-TGO

putzmeister

ScanFlyer Dusty
Last edited:
Det var da voldsomt til tempo i dag da!
Bilder ute før siste pax har forlatt flyet.

Kommer oppover straks og holder deg med selskap.

Vidar

Herlig dokumentasjon og nydelige bilder :) Mektig maskin!

Men har ett spm.. Er det et mønster at flere og flere lander på 19L? Har gått glipp av en del godbiter nå mens jeg har stått på vollen (19R). Er nesten bare SAS og NAX som kommer på 19R, kanskje det har noe med det nye innflygingsystemet å gjøre?

Petter

Bra jobbet Stein. Synd det var så disig i morges. Håper du får noen fete take-off bilder i skrivende stund.

Herlig dokumentasjon og nydelige bilder :) Mektig maskin!

Men har ett spm.. Er det et mønster at flere og flere lander på 19L? Har gått glipp av en del godbiter nå mens jeg har stått på vollen (19R). Er nesten bare SAS og NAX som kommer på 19R, kanskje det har noe med det nye innflygingsystemet å gjøre?

Petter

Hei Petter.
Godt du har funnet veien ut. Det er virkelig "bob bob" hvor maskinene lander for tiden men generelt ser det ut som det er på østre det skjer om du ikke er så gira på SK og DY. Mange godbiter har "forsvunnet" bak tretoppene.

Flotte bilder!
Noen som vet om denne maskinen har ny F og C klasse, eller er av samme config som brukes på ARN/CPH?

BF:cool2

747 er bare magisk,uansett:D
Bra at den gikk på østre bane da jeg mistenker at bilen ville rista i stykker skulle vi råkjørt over til vestre^_^

Dette var nydelig bra, som jeg også sa om bildene til Cato - dette skulle jeg gjerne fått med meg!

Var det en større gruppebooking e.l. som var årsaken til at Thai sendte 744?

Back