TGIF fra Trondheim

LN-FHU

Superflyer
Da var det blitt fredag, her i barteland er det grått idag. Snart en 45min spasertur til jobben :D :D

Ha en strålende fredag folkens :D :D

God ettermiddag fra Østen.
Her er det bare å begynne å pakke sammen rasket sitt og begynne å tenke på transporten til flyplassen. Hjemreise i natt, og det skal bli godt etter 3 uker på farten ;-)

God morgen fra Stavanger!

Siste dag med "pappa-perm" og hjemmekontor denne uken. Ingen store planer for dagen, man tar den som det kommer!

I løpet av kvelden blir det å fullføre malerjobben som naboen skulle ha gjort i fjor sommer men som han ikke har klart å meget seg til å gjøre......

Ha en fin dag forumister! :)

God morgon frå Trondheim #2! :)

Omsider oppe i dag og, og igong med oppgåvene. Helga byr på oppussingsmaraton, så roleg blir det ikkje. Får samle krefter i løpet av dagen, så eg er i stand til å gyve laus...:sarc

God fredag fra Majorstua. Skal bli godt med helg etter en noe ruskete uke. Oppussing skal det bli på meg også, fargekart er hentet fra Flügger, og da er jo det meste gjort...

God morgen fra FBU. Etter en liten sjokkmelding om prosjektet mitt i går er jeg back in business og koser meg med XML'ene mine igjen
I ettermiddag blir det ut og lufte vingene igjen, men vestover fra OSL denne gang

Snart en 45min spasertur til jobben :D :D

Mistet lappen?

Anyway, god morgen fra Oslo. Har en mistanke om at alarmen ikke ringte idag, ihvertfall så hørte jeg den ikke eller ikke husker jeg hørte den. Men har kommet meg opp og er omtrent på vei ut døren. Vanlig arbeidsdag, men med litt forberedelser til mandagens busiess i Valencia. I kveld har jeg invitert dama på middag, så da får jeg trent kokkekunnskapene også litt. Ha en god helg

God morgen fra sentrale strøk av Sørlandet!

Her er man veeeldig glad for at det er fredag. Skal bli deilig med helg nå!
I går var man ute på årets siste båttur. Det var en fin kveld, men man merker jo at lufta er blitt litt skarpere. Hytta ble klargjort for høst og vinter, og i dag går båten på land! Forbannet at sommeren (i den grad vi kan kalle det for sommer) er så kort i dette landet! Personlig kunne jeg godt tenke meg sommertemperatur minst 6 måneder i året. Akk ja! Det er nok derfor jeg drikker!!

I kveld har jeg invitert dama på middag, så da får jeg trent kokkekunnskapene også litt. Ha en god helg

Kanskje du burde hyre inn Hellstrøm i stedet om det skal bli vellykket??:D

God helg, y'all!

BF:cool2

bod gormorgen fra NC, hvor man akkurat har kommet hjem fra byen. Deilig er det, og man spiser en suppe før man tar jkveldingen. Ha en riktig god dag folkens!

bod gormorgen fra NC, hvor man akkurat har kommet hjem fra byen. Deilig er det, og man spiser en suppe før man tar jkveldingen. Ha en riktig god dag folkens!

Skål :cheers: ;)

Ellers en liten uuuups her i morgen....T-baneturen kom visst på 750kr idag morges. Snakk om prisøkning bare fordi jeg foretrekker å kjøpe billett fra konduktøren istedet for disse nymotens maskinene :p

Last edited:
God morgen fra Madrid!
I dag går ferden videre til London hvor helgen skal tilbringes, før avreise blir det igjen litt tid til spotting. Fant i går, etter anvisninger fra nett, en flott plass med utsikt og photooportunities over det meste som skjer. I dag håper jeg at jeg endelig, etter mange års forsøk, skal få festet en Il-96 til brikken. Cubana arriverer kl 13:00, så da er det bare å håpe at de ikke finner på et eller annet lurt ved bruk av rulle- og taxebaner :cool:

God morgen - på plass på jobb og hatt en kort status med prosjektet. Kaffemaskinen har tatt kvelden og ellers er det alt for mye som skal gjøres ila. dagen, helgen og neste uke. Mulgi jeg må evakuere hjem etter lunsj for å få arbeidsro. "Røykepause" må man uansett ha - les: røykfri pause med kaffe og Scanair.

God morgen fra Helsfyr..
Gjenstår bare ett par timer med jobb igjen, før man kan si at det er helg..
Ellers idag skal det ikke skje no verdens ting er det meningen..

Ønsker alle ellers en flott fredag hvor enn man er i verden :)

God morgen fra Forus,
Siste arbeidsdagen denne uken , så er det helg.
Det ligger an til finvær og mye uteliv denne tidlige høsthelgen.
Ha en fin dag og god helg.

God morgen fra et lettere overskyet Nærsnes. Frokosten er unnagjort. Blir nok litt husarbeid og klesvask i løpet av dagen. Har utsatt plenklippingen ganske lenge pga. alt regnet, men nå må jeg nok til pers, ja!
Ha en fin dag.

G'morgen fra Alpharetta .. her ligger vovsen godt neddopet ved mine foetter med et 30cm langt arr langs siden ... ingen spoek aa fjerne en kreftsvulst. Men dyrlegen lovet at de fikk vekk alt og at gammel'n (12) har minst 3-4 gode aar igjen. Vi faar haape hun har rett. Uansett, $1300 svir i disse eiendomsskattetider ...

Ser ellers ut til aa bli en fin dag. Uvaeret langs kysten gir stabilt og fint vaer her hos oss og det ligger an til en fin tredagers helg. Paa mandag er det Labor Day.

God grytidlig morgen fra Albuquerque.

Klokka er nå 05:15 lokal tid og man merket at jetlag'et slår inn siden jeg helst ville ha sovet litt lenger. Det ble en laaaang dags ferd mot natt/ABQ i går, men alt gikk relativt på skinner så da kan man ikke klage.

I dag venter Frontier med to flighter som etter planen skal føre oss til San Francisco hvor helgen skal tilbringes.

Ønsker alle sammen en god fredag!

Skål :cheers: ;)

Ellers en liten uuuups her i morgen....T-baneturen kom visst på 750kr idag morges. Snakk om prisøkning bare fordi jeg foretrekker å kjøpe billett fra konduktøren istedet for disse nymotens maskinene :p

Been there, done that. Endte med at jeg flyktet landet. :lol:

Liten fritime før den store finalen og helg. Kommer en kamerat over i kveld så blir enten Rush Hour på tv eller en tur på videosjappa for å låne Blu-ray.

Har også fått en etterlengtet oppgradering av skjermkortet på pcen, takket være et hendig utstyrstipend fra staten. Ingen som sa noe om hvordan utstyr det skulle brukes på? :stir

Back